amunds Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Har i lengre tid irritert meg over at laptop'n min er så sykt varm... For til og begynne med, så var den aldri noe særlig varm, nesten uansett hva jeg drev med. I dag så skulle jeg finne ut hva som gjorde at vifta gikk konstant og hvorfor den plutselig er så varm hele tiden... Gikk innpå ressursbruk og oppdaget at prosessorbruken lå mellom 50-60% hele tiden. Og joggu var det ikke Live Messenger alene som stor for mesteparten. Skrudde av dette, og vips - aldri over 6-7% ved vanlig surfing... For de som ikke helt ser hva poenget mitt er: Dette er jo helt skandale! Hva i alle dager er det Live Messenger trenger så mye prosessorbruk til.. Det er jo voldsomt mye for et program som for 5år siden gikk i bakgrunn... Noen som har opplevd liknende ? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har selv bitt meg merke i dette. En ting du kan prøve, er at du bytter mellom fullvisning og kompaktvisning på kontaktlistevinduet. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Samme her, pcen går opp til 50-60% load når jeg bruker MSN messenger , bytta derfor til et alternativ som bruker 90% mindre prossesorkraft. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kanskje et litt teit spørsmål: Forsøkt å avinstallere for så å installere siste versjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå