Treblad Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Kan jeg se deres topp 3 RPG-spill? Det beste på toppen osv... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 må bli fire. IceWind Dale 1 & 2 m/exp Baldurs Gate 1 & 2 m/exp Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Tja.. alltid vanskelig med slike rangeringer, men slik circa: 1. Planescape Torment 2. Baldurs Gate Sagaen 3. Might and Magic 6 (første crpg jeg spillte, gode minner Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Fallout 1 Fallout 2 Baldurs Gate Snart kommer kanskje Lionheart opp på lista også. Enspora, jeg? Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Here is the votes from the Zimoniser's jury.. 1. Fallout 2 2. the elders scrolls 2 - Daggerfall 3. Planscape - Torment 3. Never Winter Nights. Fallout2 topper for sin frihet, samme gjør Daggerfall. Torment og Neverwinter deler 3de plass her. Torment er bare konge bra med sin mørke og litt dystre sprø atmosfære. Anbefales for de som liker det litt spes. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 1. FallOut 2. FallOut 2 3. Devine Divinity Null stress :wink: PS: Gleder meg til å sette Van Burton (FallOut 3) på den lista Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Fallout 1Fallout 2 Baldurs Gate Snart kommer kanskje Lionheart opp på lista også. Enspora, jeg? LionHeart jah!! Sjekka demoen i går.. Virker MEGET lovende Absoloutly LOVED character-buildinga (Kanskje ikke så rart siden den var revet rett ut av FallOut :wink: ) Om du er fan så vil jeg anbefalle deg å teste Arcanum! Meget bra synes jeg, selv om jeg aldri orket å gjøre det ferdig. Kjenner igjen litt FallOut der også. Ikke rart siden det er samme Teamet. koster deg 149 spenn eller.no... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Baldurs Gate 2 Icewind Dale 2 Neverwinter Night Rekkefølgen har ikke noe og si, annet en NWN på 3 plass. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hmm, jeg tar ikke med MMORPG-er. Jeg har heller ikke spilt så sinnsykt mange rollespill, men mange fra nyere tid. 1. Morrowind 2. Dink Smallwood 3. Neverwinter Nights Jeg er sikker på at Daggerfall ville kommet høyt opp om jeg hadde hatt det, men det har jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Tja, hvorfor ikke: 1. Morrowind 2. Planescape: Torment 3. Deus Ex (og 4. Ancient Domains of Mystery) Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 1. Neverwinter Nights 2. Gothic 2 3. Revenant Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Moronwind scorer høyt, ja.. Jeg så når en kamerat spilte en gang for lenge siden...virket ikke så veldig lovende, menmen... Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 1. SWG 2. Final Fantasy 9 3. Morrowind Lenke til kommentar
eught Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 -Fallout 2 -Fallout 1 -Arcanum Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 1. Baldur's Gate (begge) 2. Divine Divinity 3. Fallout 2, Icewind Dale og Planescape Torment Store, populære spill som Neverwinter Nights og Morrowind når ikke helt opp hos meg. Liker de klassiske spillene i isometrisk 2D mye bedre, har som oftest langt bedre stemning og flottere detaljer. Det är min åsikt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Spiller så å si ikke RPG, og har nesten aldri gjort det heller, men i det siste har jeg blitt hektet på Morrowind m/Tribunal & Bloodmoon. Listen min blir da som følger: 1. Morrowind m/expansions 2. Dink Smallwood --> spilte dette for noen år siden, low budget spill, men underholdende helt til en bug fucka alt opp for meg 3. Neverwinter Nights...eller, egentlig likte jeg ikke dette spillet, men det er noe av det eneste som kvalifiserer som rollespill jeg har prøvd de siste årene. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Tja, hvorfor ikke: 1. Morrowind 2. Planescape: Torment 3. Deus Ex (og 4. Ancient Domains of Mystery) ahh, glemte Deus Ex... Må ha en god førsteplass sammen med BG2(m/TOB) Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg har 2: Fallout 1&2 med #2 som #1 hvis du skjønner Gleder meg òg til å sette Lionhart & Van Buren opp på listen *sikle* Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 1.Gothic II (og orginalen for den saks skyld) 2.Fallout 2 3.Fallout 3 (Kan fortsette listen, men tviler på at noen bryr seg) Noen som kan fortelle meg hva Planescape: Torment går ut på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå