Gå til innhold

Topp 3 RPG-spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Here is the votes from the Zimoniser's jury.. ;)

 

1. Fallout 2

2. the elders scrolls 2 - Daggerfall

3. Planscape - Torment

3. Never Winter Nights.

 

Fallout2 topper for sin frihet, samme gjør Daggerfall. Torment og Neverwinter deler 3de plass her. Torment er bare konge bra med sin mørke og litt dystre sprø atmosfære. Anbefales for de som liker det litt spes. ;)

Lenke til kommentar
Fallout 1

Fallout 2

Baldurs Gate

 

Snart kommer kanskje Lionheart opp på lista også. Enspora, jeg? :)

 

LionHeart jah!! Sjekka demoen i går.. Virker MEGET lovende :)

Absoloutly LOVED character-buildinga :woot: (Kanskje ikke så rart siden den var revet rett ut av FallOut :wink: )

 

Om du er fan så vil jeg anbefalle deg å teste Arcanum! Meget bra synes jeg, selv om jeg aldri orket å gjøre det ferdig. Kjenner igjen litt FallOut der også.

Ikke rart siden det er samme Teamet. koster deg 149 spenn eller.no...

Lenke til kommentar

1. Baldur's Gate (begge)

2. Divine Divinity

3. Fallout 2, Icewind Dale og Planescape Torment

 

Store, populære spill som Neverwinter Nights og Morrowind når ikke helt opp hos meg. Liker de klassiske spillene i isometrisk 2D mye bedre, har som oftest langt bedre stemning og flottere detaljer. Det är min åsikt. :)

Lenke til kommentar

Spiller så å si ikke RPG, og har nesten aldri gjort det heller, men i det siste har jeg blitt hektet på Morrowind m/Tribunal & Bloodmoon.

 

Listen min blir da som følger:

1. Morrowind m/expansions

2. Dink Smallwood --> spilte dette for noen år siden, low budget spill, men underholdende helt til en bug fucka alt opp for meg :(

3. Neverwinter Nights...eller, egentlig likte jeg ikke dette spillet, men det er noe av det eneste som kvalifiserer som rollespill jeg har prøvd de siste årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...