Gå til innhold

Automatisk pop-up fra prisguiden

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det gjelder kun meg eller flere andre, men de siste to dagene har det vært slik at hver gang jeg åpner en side på forumet, så spretter det opp et vindu som er intet annet enn noe reklame for prisguide.no. Det er denne som dukker opp. HAdde det vært mulig at den ikke automatisk poppet opp, eller er det bare for meg å installere en popup-blokker i Firefox?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne annonsen skal absolutt ikke sprette opp slik du skisserer. Vi må gjøre et forsøk på å reprodusere feilen for å finne ut hva som går galt. Hvilket forumskin bruker du?

Jeg har også FireFox (6.0.2), men opplever ikke det samme problemet her. Det er også verdt å nevne at denne annonsen har ligget inne en stund, og det burde derfor ikke være noen grunn til at den har endret oppførsel de siste dagene.

Opplever du det samme på andre PC-er, eller kan det add-ons i FireFox som skaper problemene?

Lenke til kommentar

Denne annonsen skal absolutt ikke sprette opp slik du skisserer. Vi må gjøre et forsøk på å reprodusere feilen for å finne ut hva som går galt. Hvilket forumskin bruker du?

Jeg har også FireFox (6.0.2), men opplever ikke det samme problemet her. Det er også verdt å nevne at denne annonsen har ligget inne en stund, og det burde derfor ikke være noen grunn til at den har endret oppførsel de siste dagene.

Opplever du det samme på andre PC-er, eller kan det add-ons i FireFox som skaper problemene?

Jeg går vanligvis inn på forumet gjennom Hardware.no, så det blir vel Hardware-skinet. Skal sjekke det på en annen datamaskin jeg har sittende. Jeg har ikke opplevd dette før, så for meg er det ganske pussig. Jeg har for tiden kun to plugins innstallert i FireFox. Https-everywhere 1.0.3 og DownloadThemAll! 2.0.7.

På min andre maskin ser det ikke ut som dette er et problem. Eneste forskjell der er at jeg ikke har Download Them All der. Skal koble ut den for å se om det stemmer.

Edit: ingen forskjell. Slår av httpseverywhere

Edit2: det stoppet popups. Merkelig fenomen. Har aldri opplevd dette før, og det ble ikke gjentatt på den andre maskinen min.

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Jeg har hatt akkurat samme problem hos meg, bare hos meg dukker denne reklamen opp uansett om jeg er inne på et forum eller leser en artikkel. Akkurat nå mens jeg leste artikkelen om støysvak Coolermaster kabinett så dukket den opp hver gang jeg bladde til neste side.

Har FF 7.0.1, har også httpsanywhere plugin. Har ikke det på hjemmemaskinen og der har jeg ikke sett dette problemet. Får teste en gang uten denne pluginen.

Endret av Telcontar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...