Gå til innhold

[HTC Sensation] Får ikke lastet ned Spotify fra Android Market

Gunn@r

Anbefalte innlegg

Jeg har en HTC Sensation som jeg gjerne skulle hatt Spotify på.

Men når jeg er på Android Market og prøver å laste ned Spotify, får jeg bare denne meldingen: Denne appen er inkompatibel med din TDC HTC HTC Sensation Z710e

Og denne: This item cannot be installed in your device's country.

Så det vil da si at jeg ikke kan få Spotify på telefonen min??

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
* Having problems installing from the Market? If so, from your Android phone, go to Settings > Applications and check the box called Unknown sources. Then, using the phone’s browser, go to m.spotify.com and use the option manual install. Hope that does the trick.

Hentet fra spotify.com :) husk at du må ha premium ;)

edit: eneste som jeg tror blir negativt, er at du ikke kan oppdatere applikasjonen gjennom market på den måten. men er litt usikker på det

Endret av Stagga89
Lenke til kommentar
* Having problems installing from the Market? If so, from your Android phone, go to Settings > Applications and check the box called Unknown sources. Then, using the phone’s browser, go to m.spotify.com and use the option manual install. Hope that does the trick.

Hentet fra spotify.com :) husk at du må ha premium ;)

edit: eneste som jeg tror blir negativt, er at du ikke kan oppdatere applikasjonen gjennom market på den måten. men er litt usikker på det

Dette har jeg prøvd, men da er vi tilbake til det jeg skrev i den førsten posten, dessverre :(

Prøv å last ned spotify.apk og legg den inn på telefonen. Bare google spotify.apk i mobilbroweseren.

Fikk lastet den ned, og installert Spotify. Men så får jeg denne beskjeden når jeg prøver å åpne programmet:

Beklager.

Prosessen Spotify (prosessen com.spotify.mobile.android.ui) har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen.

Tving lukking <---- valg man kan trykke på

Lenke til kommentar

hmm. har søkt litt rundt på nettet, og det ser ikke ut som noen andre sliter med dette. har du snakket med de inne i sensation-tråden?

og ser at telefonen din heter TDC HTC THC Sensation, har du kjøpt den fra utlandet?

Har lagt inn en post i sensation-tråden.

Nei har kjøpt den på Mobildata her i Mandal. Gjennom jobben da. Abbonementet er også gjennom jobben, om det skulle ha noe å si.

Lenke til kommentar

Dersom SIM-kortet er er problemet, vil han vel kunne ta det ut og prøve via wifi :hmm:

Eller er det telefonens produkt kode som er merket med TDC. - Hvilken operatør bruker trådstarter?

Funka som fjell å ta ut SIM-kortet for å installere Spotify ;) takk takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...