_powerade_ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hallais, Hvis jeg kjører OCCT (Testmode = Large data set) i 8 timer uten feil, kan jeg da anta at systemet er stabilt?? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Selvsagt kan du det, selv om hva som anses som stabilt er veldig subjektivt. Noen krever 24 timer, noen 12, noen 8 og noen klarer seg med 30 minutter. Hvis du aldri opplever ustabilitet i det du gjør til daglig, så er det jo stabilt for deg. Min erfaring(som dog ikke er veldig stor) er at hvis det er ustabilt, vil det vise seg i løpet av de første 20 minuttene svært ofte. Min erfaring er med Prime95 vel og merke. 1 Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Mhm, det høres fornuftig ut Takk for svar!! Lenke til kommentar
mseather Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) feilpost Endret 8. oktober 2011 av mseather Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Du burde også kjøre det igjen en liten stund etterpå. Har selv opplevd at et system har vært stabilt i 12 timer med OCCT, men når jeg har kjørt programmet igjen en uke senere har det kræsjet etter ti minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå