abbflex Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Hei. Jeg har en Samsung Galaxy S2, som egentlig er ødelagt. Og har akkuratt startet i en ny jobb hvor jeg selv kan velge fritt hvem mobil jeg vil ha. Så mitt spm til dere eksperter er da; Er Samsung Galaxy s2, fortsatt den beste telefon på markedet? Og er det annonsert, eller dere vet det vil komme en telefon for salg som er bedre enn Samsung Galaxy s2 i løpet av oktober-tidlig november? Låner en slitt HTC Desire som jobbtlf nå, så KAN vente litt med å kjøpe ny tlf, men har ikke lyst til å vente alt for lenge. Om det er iphone eller android er egentlig ikke veldig viktig for meg, men helst android da jeg har hatt 3 iPhones, men bare 1 android før. Selv om jeg ikke vet noe om ios5 da, som kan godt hende blir "bedre" enn neste versjon av android. så feel free til å komme med forslag uansett.... edit: Et par leifer... Endret 29. september 2011 av abbflex Lenke til kommentar
Swome Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 iphone 5 skal komme i oktober, mens de nye toppmodellene fra samsung (nexus prime) og htc (vigor) også mest sannsynlig kommer mot slutten av oktober/starten av november. Siden det er jobbmobil du skal ha er kanskje størrelse ikke noe problem? Da kan du jo i så fall se på samsung galaxy note som har en stor 5,3" skjerm som også skal komme i starten av november. Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 iphone 5 skal komme i oktober, mens de nye toppmodellene fra samsung (nexus prime) og htc (vigor) også mest sannsynlig kommer mot slutten av oktober/starten av november. Siden det er jobbmobil du skal ha er kanskje størrelse ikke noe problem? Da kan du jo i så fall se på samsung galaxy note som har en stor 5,3" skjerm som også skal komme i starten av november. blir jo på en måte både privat og jobb-mobil. Kalte den for jobbmob siden den dekkes av jobben og skal jo kobles opp mot jobbmail etc. Men ja, nexus prime telefoner kanskje verdt å vente på da? Er vel ikke alt for lenge før det kommer noen tester og sniktitter på amobil.no da? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvis du skal leve med den hele tiden hver dag er kanskje Note litt stor. Nexus prime er fremdeles på ryktestadiet, men den er ventet å bli presentert den 11. oktober. Venter på den selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg venter på HTC Titan http://www.htc.com/www/smartphones/htc-titan/ , som kommer ca 15. oktober. Vi se, holde og prøve før jeg kjøper. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Veldig interessert i denne tråden selv da jeg er i samme situasjon som trådstarter. Har idag en iPhone 3GS som jeg ønsker å bytte ut med en android mobil, men vet rett og slett ikke hva som er best, og om det lønner seg å vente litt dersom det kommer noe nytt rett rundt hjørnet. Setter pris på om noen "eksperter" uttaler seg. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Veldig interessert i denne tråden selv da jeg er i samme situasjon som trådstarter. Har idag en iPhone 3GS som jeg ønsker å bytte ut med en android mobil, men vet rett og slett ikke hva som er best, og om det lønner seg å vente litt dersom det kommer noe nytt rett rundt hjørnet. Setter pris på om noen "eksperter" uttaler seg. Som jeg skrev i post 2 kommer både samsung og htc med sine nye toppmodeller innen omtrent en måned. Htc annonserer telefonen i et event den 6. oktober og samsung den 11. oktober. Blir spennende å se hva apple kommer med i morgen, men for min del blir det nok samsung nexus prime uansett. Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Hei. Etter en "skuffende" lansering fra Apple i går. (hakker ikke på apple eller iphone, jeg også ville ha en iphone 5 lansert). Så begynner vel valget mitt å helle mer og mer mot Samsung igjen. Men lurer på om vi VET at det vil komme telefoner som knuser SGII både fra HTC i morra og Samsung neste uke? Eller er HTC og Samsung like flinke til å holde på hemmeligheter som Apple?. Er rastløs på ny telefon, hehe, men hvis hvis både HTC og Samsung gjør som apple og bare kommer med en "oppgradering" så kan jeg jo bare gjøre meg en ny SGII, hvit kanskje. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du vet du får tak i Samsung Galaxy Note nå? Tror det skal mer til for å få en bedre jobbmobil, mtp skjermen, penna og alt det dallet. Dette er et monsterlovechild mellom tablets og smartphones, med enorm skjerm og masse masse kraft. Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Du vet du får tak i Samsung Galaxy Note nå? Tror det skal mer til for å få en bedre jobbmobil, mtp skjermen, penna og alt det dallet. Dette er et monsterlovechild mellom tablets og smartphones, med enorm skjerm og masse masse kraft. jada, men som nevnt tidligere i tråden er denne "jobbmobilen" også en mobil jeg skal drasse med meg på privaten. Kalte den "jobbmobil" fordi det er jobben som kjøper/betaler den. Galaxy Note blir vel hakket for stor til at jeg vil gå rundt med den 24/7? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hm jeg trodde sgs2 ville bli for stor, men den lå bedre i lomma enn n8 noensinne gjorde, feks. Det var muligens vekta og tykkelsen som gjorde det, vet ikke hvordan note er in that regard. Eventuelt har du jo noe så søtt som N9. Jeg ville testet dem ut i alle fall, sett hvordan de kjennes ut i hånda og lomma litt. Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 ja, SGs2 er grei, men hvis NOTE er så mye større så begynner jeg å tvile, men kan jo stikke innom en mobilforhandler og sjekke den ut. Får saunfare google etter rykter/lekkasjer om nexus prime i mens. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ja høres ut som en plan . Lykke til, gjerne gi feedback på note om du huker tak i en. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tror nexus prime kommer til å bli perfekt for de som ønsker ser en litt større telefon som legger seg et sted i mellom GSII og Note. Skal prøve å oppdatere så fort som mulig når det kommer nye rykter i denne tråden. En liten smakebit Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Sa Samsung noe om når de skulle komme med informasjon om Nexus Prime? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Sa Samsung noe om når de skulle komme med informasjon om Nexus Prime? Siste ryktene sier 19. oktober. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå