Gå til innhold

Brev til utlandet, spørsmål

Mongomaster

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ny på forumet her, og kunne trengt litt hjelp fra noen som ofte sender brev. (viste ikke helt, hvor jeg skulle skrive dette her, håper det er på riktig plass)

jeg har tenkt til å sende et brev til spania, jeg har værdt å kjøpt "frimerker til utlandet"

(kjøpte fem) men aner ikke hvor mange jeg skal ha på brevet? tenker brevet mitt kommer til å veie mer en 20 gram, så det jeg lurte på om det fungerer å ha flere frimerker som er værdt 12 kr, for at det skal gå gjennom? på posten.no står det ikke klart, om hvor mange "12 kr frimerker" man trenger hvis brevet veier mer enn 20 gram, eller om man må ha "16 kr frimerker" hvis det veier mer.

en annen ting jeg lurer på: noen som vet hvor man kan få kjøpt post kort med Norske motiv? sånn som norsk natur / Byen oslo.. (jeg bor I oslo området)

setter virkerlig pris på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det enklaste her er å kjøpe firekronesfrimerker, som alle postkontor har (post i butikk er det verre med...) Så tre stk når brevet veg under 20 gram, fire når deg 20-49,9 gram og fem når det veg 50-99,9 gram. (Etterpå er du over i heilt anna prising). Ein vanleg liten konvolutt (kor eit vanleg ark må brettast to gonger) veg 9-10 gram, eit vanleg ark veg 5-5,5 gram, så då er det lett å rekna seg til kva du treng. Hugs blå A-etikett (du får på postkontoret, berre spør etter) på konvoluttane når du nyttar slike frimerke. To stykker, ein rett ved frimerka, og ein heilt lågt nede på konvolutten (om siste manglar skjer ikkje anna enn at brevet kan verta seinka, av di det kjem i "grøn straum" i stadan for "blå straum" når det vert sortert nokre stader på vegen).

Postkort kan eitkvart litt større hotell hjelpa deg med. Dei med litt internasjonalt klientell (og særleg "butikken" på SAS-hotella) har stort utval.

Lenke til kommentar

Ja, set du på to tolvkronesfrimerke, held det rikeelg for om brevet er under 100 gram. Men kvifor ikkje heller skaffa nokre til fire kroner stykket og, og setja på to av dei i staden for eit 12-kronesfrimerke til? Gjev du posten friviljug meir for arbeidet enn du treng?

Eit vanleg postkort veg ellers 6-7 gram, eit "stort" (eit som er større enn 10x15 cm) meir. Eit tolvkronesmerke + eit firekronesmerke held altså greitt for 2 postkort (inntil 10,5x15 cm) + 2-3 varlege ark + ein konvolutt nokolunde i storleik som postkora. Meir enn det, og du bør nok sejta på to firekronesmerke (eller eit tolvkronesmerke, om du vil kasta bort pengar).

Hugs ellers A-etikettar på brevet, ellers vert det seinka!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...