magnkra Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hei! Har prøvd en del nå å synkronisere min google-kalender med min samsung galaxy s, men ingen av mine innlegg i kalenderen vil synkronisere med telefonkalenderen. Kan noen hjelpe meg med det? Kanskje jeg kan bruke en annen kalender-app i telefonen? Ser det er flere som har prøvd diverse uten særlig hell, men kanskje noen av dere har? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Velg hvilke kalendere som skal vises inne i kalenderappen. Velg at kun Google-kalenderen skal vises. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Velg hvilke kalendere som skal vises inne i kalenderappen. Velg at kun Google-kalenderen skal vises. Har gjort dette. Når jeg prøver å synkronisere får jeg beskjed om: "Google-kaleder kanikke synkronisere med Samsung Kies. Bruk Min Klaender til å synkronisere med kies" og "Ny hendelse: Lokal kalender kan ikke synkronisere med Google-kalender. Du trenger en Google-konto." Google-konto har jeg jo, og den ligger inne, og trykker jeg synkroniser på den i menyen for instillinger, så snurer "jobbe-hjulet" og telefonen skal synkronisere, men den vil altså ikke legge inne noen hendelser, og jeg får overnenvte feilmelding... Det jeg derimot ikke hadde gjort var å legge inn riktig mail-adresse som googlekonto Endret 29. september 2011 av magnkra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå