NothinDoin™ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Bruker: NothinDoin™ Utfordring: Da er det min tur til å prøve meg på en av disse utfordringene der man tar bilde til en sang Deltakernivå: Pingle Utstyr: Canon 350D, 50mm 1.4, stativ og reflektor. Etter å ha fullført Junifesten som "Entusiast", tror jeg det passer bedre med "Pingle" som deltagernivå denne gangen Bildene vil forhåpentligvis også få høyere kvalitet, iom at jeg ikke føler meg "tvunget" til å ta bilde hele tiden. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Har tatt et par bilder, men har rota bort kabelen så det kan ta et par dager før jeg klarer å skaffe en ny Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Har tatt et par bilder, men har rota bort kabelen så det kan ta et par dager før jeg klarer å skaffe en ny Har du vurdert kortleser? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Venter spent på lønning om et par dager, får se hva det blir til Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Venter spent på lønning om et par dager, får se hva det blir til Venter i spenning. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 En vesentlig del av fotoutstyret er nå solgt, så jeg blir nødt til å melde meg av festen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 En vesentlig del av fotoutstyret er nå solgt, så jeg blir nødt til å melde meg av festen Det er også en måte å melde seg av Velkommen tilbake når interessen tar seg opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå