AlmostAlive Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Aller først la meg få si at dette kortet jeg har nå har jeg fått (ja, fått) av Multicom.no. Jeg kjøpte ny PC fra dem uten grafikkort da jeg hadde ett Geforce 4 TI4600-kort fra før. Etter en masse problemer med maskinen byttet de ut det gamle geforce kortet med et Geforce FX5600 og sa "værsågod". Historien er lengre, men det er ikke derfor jeg er her Jeg er litt newbie-ish når det gjelder PC. Jeg har forsøkt å finne ut litt mer om dette kortet med varierende resultat. Jeg har fått et Asus Geforce FX5600/TD mens de testene jeg har greid å finne er av et nesten tilsvarende kort, men med endelsen VD (video suite) Spørsmålet blir derfor : Er det noen forskjell på TD og VD-utgaven fra Asus? Jeg vil gjerne vite hva jeg egentlig har fått og om det er noen forbedring fra mitt gamle TI4600-kort På forhånd takk. -Mike- Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Er nok redd for at det er et dårligere kort ytelsemessig enn 4600. Fordelen er at det støtter Directx 9, og derfor er mer fremtridsrettet. (jeg hadde ikke byttet) Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Tok de ditt ti4600 eller har du det også forsatt? Er nok ikke så veldig mye dårligere, og det er bedre på antialiasing og anisotropisk filtrering. Lenke til kommentar
AlmostAlive Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Det gamle TI4600-kortet sto i maskinen da jeg sendte den inn til reparasjon for andre gang, og det kortet fikk jeg ikke igjen. Hadde jo sendt inn det kortet til den andre leverandøren og fått ett nytt kort derfra også hvis jeg hadde muligheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå