olav10 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg vile bare legge til en anbealing til alle strategi-,Total War- og Ringenes Herre fan der ut: Third Age: Total War er en modd av det populære pc-spillet Mediaval: Total War- Kingdoms, og ser rett og slett fantastisk ut. Jeg leste anmeldelse av spillet på Gamespy.com idag, og spillet fikk strålende kritikk. http://pc.gamespy.com/pc/the-third-age-modification-for-total-war-medieval-2/1196793p1.html Har selv ikke rukket å prøve det, men det skal gjøres ved første anledning! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Interessant. Får vel tak i Kingdoms expansion packen på Steam for en billig penge nå regner jeg med, ser at man trenger den for å spille denne modden. Får håpe det ikke blir en nedtur med tanke på grafikk og gameplay da ettersom det jo nå har blitt 4 år siden Medieval 2 kom ut.. Endret 29. september 2011 av Thoto79 Lenke til kommentar
olav10 Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 enig der, kjørte opp Mediaval for et par uker siden, og da var det en nedtur i forhold til Shogun, og da særlig Real-time slagene. Men jeg tror selve Campaign mappen er strålende for denne modden! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Fins det noen lignende mod til SHogun 2? Lenke til kommentar
koots Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Denne mod'en er awesome, vesentlig bedre enn en haug av LotR spill. @amir90: Om jeg husker riktig så er det vel ganske dårlig med mods til Shogun 2. Sjekk forumene på twcenter.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå