Kenneth Solfjeld Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk for det! Hyggelig! Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Flott avslutning, liker tekstur, komposisjon og toner i det siste "selvportrettet" Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Takker for tilbakemeldinger gjennom måneden. Det har blitt noen nødløsninger på slutten her, men ellers er jeg ganske godt fornøyd med festen. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Veldig fin fest, mye severdig som vanlig Lenke til kommentar
Epp Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Likte godt 30. okt. Bra fest! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 19. Oktober: Jommen sa jeg utsyn. Fin innramming av et innsauset vindu. 20. Oktober: Tror jeg foretrekker med farger her, flott sjøgrønn farge. Dvs. flott i det hele tatt. Oppskriftsmessig komponert, dramatisk, avstemt fargebruk. Du har til og med fått opprørt sjø til å se bra ut. 22. Oktober: Til og med tomme gater omkranset av stusselig arkitektur kan se bra ut, ser jeg. I hvert fall med det riktige lyset. 23. Oktober: Forfall er du bra på, og har tydeligvis mye å ta av også. Minner meg om fraflyttede stuer fra der jeg vokste opp også. 24. Oktober: Sterke og effektfulle kontraster med to herlige typer. 25. Oktober: Melkeveien er vel innfanget. Utrolig tett med stjerner her. 27. Oktober: Dette likte jeg. Et tilsmusset blad mot mørk og dyster (men ikke ensartet) bakgrunn. Smaker slett ikke av nødløsning. 30. Oktober: Stemningsfullt og behagelig. Sykkeleiker? Sjelden fremstilt slik... 31. Oktober: Likte godt strukturen og tverrstripene her. Litt uutgrunnelig. Knall fest som vanlig. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Takker for kommentarer! Gleder meg allerede til neste fest som er i April.. Det er lenge til.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det er jo en uke 50mm innimellom. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Det hadde jeg glemt! Ser lysere på det nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå