Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - KSunhill - AF-S Nikkor 24mm f/1.4G ED


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8. oktober: En snodig kombinasjon av utvaskede farger og realisme. Båten ser passe sliten ut, mens landskapet rundt er ganske storslagent. Du har tydeligvis et godt grep om både fotograferingen og etterbehandlingen.

 

9. oktober: Hvor stusselig kan det bli. Flott bruk av rørene i komposisjonen, og en sikker hånd med konverteringen til s/h.

 

11. oktober: Kan ikke huske at du tar så mange slike bilder, i motsetning til visse andre (:roll:). Jeg forsøker som regel å unngå å la det bli _for_ slørete ved å avpasse lukkertiden nøye, men her fungerer det veldig bra med helt sløret vann mot det svarte berget.

 

13. oktober: En meget velbrukt postkasse.Og alle postkasser med respekt for seg selv har blitt skutt på minst en gang. Utrolig så mye forfall du har tilgang på.

 

14. oktober: Når du har et slikt blikk selv i afterlife, da er ond bare fornavnet.

 

15. oktober: Det ser ikke ut til at den sykkelen har blir brukt på et par stunder nei. Herlig kræsj i fargen mot veggen.

 

16. oktober: Dette er bilder jeg vet du kan ta, men det blir ikke mindre lekkert for det. Funker tydeligvis greit med gråfiltre på 24-millimeteren (for så vidt min erfaring også), men det er problematisk på 20mm som jeg kjører med for tiden. Toppen et tynt skru-på-filter går (kan gå) greit. Hi-key, slående minimalistisk, og rolig for sjelen.

Lenke til kommentar

17 Oktober

 

Requiescat In Pace

post-43539-0-11369800-1318875773_thumb.jpg

Nikon D7000|ISO200|f/8|1/100sek.

 

Første dag på jobb i dag etter 3 uker fri. Var derfor totalt utslitt etter arbeid. Så ble ikke den mest kreative fotojakten i dag. Besøkte en gammel grav, med et voldsomt kors som jeg har tatt bilder av et ukjent antall ganger før. Ikke helt fornøyd med buskene bak, men det var enten den vinkelen, eller nabolaget med kjøpesenter, veiskilt osv. Gikk bananas på himmelen i etterbehandlingen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Første dag på jobb i dag etter 3 uker fri. Var derfor totalt utslitt etter arbeid. Så ble ikke den mest kreative fotojakten i dag. Besøkte en gammel grav, med et voldsomt kors som jeg har tatt bilder av et ukjent antall ganger før. Ikke helt fornøyd med buskene bak, men det var enten den vinkelen, eller nabolaget med kjøpesenter, veiskilt osv. Gikk bananas på himmelen i etterbehandlingen..

Spooky versjon dette; men jeg har litt tro på en kombinasjon av denne og kjøpesenteret i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

16. oktober var nydelig og enkelt. Jeg liker hvordan "de tre" skyves mot mellomplanet, så det oppstår et tomrom (i beste forstand) foran.

17 har en herlig metning og vinkel. Skal det være drama nytter det ikke å gjøre det halvveis. :)

Nydelig linje på 18. Det trengs ikke mer for å antyde form og stoff.

Endret av DiscoKetchup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...