Kenneth Solfjeld Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Takk for det! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 8. oktober: En snodig kombinasjon av utvaskede farger og realisme. Båten ser passe sliten ut, mens landskapet rundt er ganske storslagent. Du har tydeligvis et godt grep om både fotograferingen og etterbehandlingen. 9. oktober: Hvor stusselig kan det bli. Flott bruk av rørene i komposisjonen, og en sikker hånd med konverteringen til s/h. 11. oktober: Kan ikke huske at du tar så mange slike bilder, i motsetning til visse andre (). Jeg forsøker som regel å unngå å la det bli _for_ slørete ved å avpasse lukkertiden nøye, men her fungerer det veldig bra med helt sløret vann mot det svarte berget. 13. oktober: En meget velbrukt postkasse.Og alle postkasser med respekt for seg selv har blitt skutt på minst en gang. Utrolig så mye forfall du har tilgang på. 14. oktober: Når du har et slikt blikk selv i afterlife, da er ond bare fornavnet. 15. oktober: Det ser ikke ut til at den sykkelen har blir brukt på et par stunder nei. Herlig kræsj i fargen mot veggen. 16. oktober: Dette er bilder jeg vet du kan ta, men det blir ikke mindre lekkert for det. Funker tydeligvis greit med gråfiltre på 24-millimeteren (for så vidt min erfaring også), men det er problematisk på 20mm som jeg kjører med for tiden. Toppen et tynt skru-på-filter går (kan gå) greit. Hi-key, slående minimalistisk, og rolig for sjelen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Takk for det k.n.b! Flott at du tar deg tiden til å skrive så grundig. Settes stor pris på! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 17 Oktober Requiescat In Pace Nikon D7000|ISO200|f/8|1/100sek. Første dag på jobb i dag etter 3 uker fri. Var derfor totalt utslitt etter arbeid. Så ble ikke den mest kreative fotojakten i dag. Besøkte en gammel grav, med et voldsomt kors som jeg har tatt bilder av et ukjent antall ganger før. Ikke helt fornøyd med buskene bak, men det var enten den vinkelen, eller nabolaget med kjøpesenter, veiskilt osv. Gikk bananas på himmelen i etterbehandlingen.. 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Du godeste, for et bilde. Jeg tror kanskje jeg har sett for mange skrekkfilmer, fantasien løper helt løpsk. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Takker! Ja det var meningen å gjøre det litt skummelt! Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Dystre skyer her indeed, men flott og dystert bilde. Tror skal holde meg ett stykke unna gravlunder fra nå av - litt fikset på skyene eller? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Første dag på jobb i dag etter 3 uker fri. Var derfor totalt utslitt etter arbeid. Så ble ikke den mest kreative fotojakten i dag. Besøkte en gammel grav, med et voldsomt kors som jeg har tatt bilder av et ukjent antall ganger før. Ikke helt fornøyd med buskene bak, men det var enten den vinkelen, eller nabolaget med kjøpesenter, veiskilt osv. Gikk bananas på himmelen i etterbehandlingen.. Spooky versjon dette; men jeg har litt tro på en kombinasjon av denne og kjøpesenteret i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Spooky ja, tror jobben du har gjort med himmelen virket godt inn på den stemningen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Takker! Jo som sagt har jeg dratt hardt i spakene på himmelen. Når jeg tenker på det, så synes jeg treet bak fungerer greit. Endret 18. oktober 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Du godeste, for et bilde. Jeg tror kanskje jeg har sett for mange skrekkfilmer, fantasien løper helt løpsk. Da er vi to. Den redigerte himmelen fikk en solid dommedagsstemning. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) 18 Oktober Nattens Mysterium Nikon D7000|ISO800|f/1.4|1/40sek. Manuell fokus. Endret 21. oktober 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Tankefullt minimalistisk. Kler formatet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Takker igjen k.n.b Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) 16. oktober var nydelig og enkelt. Jeg liker hvordan "de tre" skyves mot mellomplanet, så det oppstår et tomrom (i beste forstand) foran. 17 har en herlig metning og vinkel. Skal det være drama nytter det ikke å gjøre det halvveis. Nydelig linje på 18. Det trengs ikke mer for å antyde form og stoff. Endret 19. oktober 2011 av DiscoKetchup Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Takker DiscoKetchup! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) 19 Oktober Utsyn Nikon D7000|ISO100|f/1.4|1/4sek. Manuell fokus, stativ, snorutløser. Vanskelig med manuell fokus i mørket- Den relativt trange/mørke søkeren på D7000 hjelper ikke mye på heller. Men det går faktisk greit, selv om det er en smule anstrengende. Endret 19. oktober 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Mystisk flott bilde Nattens Mysterium flott i svart hvitt, likte dette bra. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 2 minimalistiske bilder, 18. fint lys på statuen (?), tror kanskje det hadde kommet enda bedre til sin rett uten måne (?). Ellers, på tide å vaske vinduer? Enkelt, men effektfullt bilde, dyp fin gylden stemning der. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Mye bra bilder KSunhill, likte spesielt 16. oktober. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå