Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - KSunhill - AF-S Nikkor 24mm f/1.4G ED

Anbefalte innlegg

I dag var det på med bjørnefitta for første gang på 7 måneder. Et ufyselig vær herjer kysten, men jeg var bestemt på å ta utebilder i dag. Fikk tatt 4 bilder før det begynte å regne kattunger og det som værre er. Måtte gi opp kampen mot elementene, og heller prøve å skvise noe ut av de bildene jeg fikk tatt. Det ble en hard skvis, men jeg fikk klemt ut et bilde av en stein jeg har tatt bilder av før. En gammel kjenning med andre ord.

Det var noe kjent med den, ja. ;) Men likte meget godt "fargene" og som alltid blir det bra bilder når du tar landskapbilder! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk tatt 4 bilder før det begynte å regne kattunger og det som værre er.

Lurer på hva som er verre enn at det regner kattunger, kanskje apekatter som i tråden til rvenes?

Meget god bruk av furene i svaet, de leder både innover og mot den steinen som man klemmer bilder ut av.

Lenke til kommentar

Takker! Det ligger strødd med forlatte bruk rundt om kring her, som bare venter på besøk! :D

Du får arrangere en Akam tur - det er nok flere av oss som kaster oss på flyet da :)

Oktober Blues er akkurat så nitrist som Oktober kan være - meget bra. Håper ikke katteungene skadet seg for mye når de ramelt ned fra himmelen ;)

Lenke til kommentar

9 Oktober

Sjonfjellet Kafé 1

post-43539-0-12908500-1318188516_thumb.jpg

Nikon D7000|ISO200|f/4|1/8sek.

Tok meg inn i en gammel kafé på Sjonfjellet som har stått tomt i 20 år. Merkelig sted som skal utforskes nærmere i løpet av oktoberfesten. Måtte dra tidligere enn planlagt derfra, på grunn av et forferdelig snøvær. Så det ble ikke så mange bilder denne gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...