Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - KSunhill - AF-S Nikkor 24mm f/1.4G ED


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, Minolta, min første speilrefleks (XG-1) - den var riktignok nyere enn denne da.

 

Fine reflekser i glasset, passet bra med fløyelen. Muligens ørlite mørk, som du selv antyder.

Takk for feedback. Synes ikke det var for mørkt etter at jeg dro opp nivåene ett lite hakk.

 

*edit* glemte å legge ut ny versjon. :roll: Har i tillegg til å øke eksponeringen litt, dratt ned eksponeringen på fløyelen til høyre for kamera. Sålangt er det dette som er resultatet.

Endret av KSunhill
Lenke til kommentar

Takk for respons! Sjekket bildet på laptopen, og det så crap ut. Men det ser bra ut på Eizoen. Ser dog at det muligens er noen mørke parter som må fjernes rundt om kring i det hvite.

*edit* Ny versjon, men det ser fortsatt rart ut på lappisen. Grums som egentlig ikke er der. men nå er skjermen på laptopen fryktelig dårlig. Gjør ikke noe mere med det nå, siden det ser smooth ut på hovedmaskinen.

Endret av KSunhill
Lenke til kommentar

6 Oktober

 

Oktober Blues 1

post-43539-0-57035800-1317923979_thumb.jpg

Nikon D7000|ISO100|f/10|69sek.

 

I dag var det på med bjørnefitta for første gang på 7 måneder. Et ufyselig vær herjer kysten, men jeg var bestemt på å ta utebilder i dag. Fikk tatt 4 bilder før det begynte å regne kattunger og det som værre er. Måtte gi opp kampen mot elementene, og heller prøve å skvise noe ut av de bildene jeg fikk tatt. Det ble en hard skvis, men jeg fikk klemt ut et bilde av en stein jeg har tatt bilder av før. En gammel kjenning med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...