k.n.b Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Svært enkelt, og svært effektfullt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Takker for feedback! awesnes: Jeg prøver objektivet i alle retninger, i hvertfall nå i starten. Blir derfor litt spenn i stilarter og teknikker. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ah, det siste bildet var bare herlig! Bildet i spoiler var ikke dårlig det heller Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Her har jeg gått glipp av to knallbilder. Det første ser ut som noe fra en film. (Skrekkfilm?) Det tredje er vakkert og morsomt. Endret 4. oktober 2011 av Bykatt Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Flotte bilder med stort spenn, fin grov tekstur i nr.2 og særdeles slickt i nr. 3 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Flott start på måneden. Gleder meg til å se fortsettelsen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Takk for fine tilbakemeldinger! Får se om det ikke blir innefoto i dag også. Lek med lys og dof.. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 3 Oktober Hjerter Meget bra gjennomført. Likte særlig det at hjerteformen forsvinner mer og mer i de bakre hjertene... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) 4 Oktober Mitt nye kamera Nikon D7000|ISO200|f/10|1/100sek. Lys: SB-900 montert på en Lastolite Ezybox, fra høyre side bak. Trigget med Hahnel Combi TF. Fløyelsduk som matcher tidsepoken.. Endret 5. oktober 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jøss, gått helt retro nå med din olta. Du må gi rapport når du får se resultater. Ellers ser det ut som du traff bra med fløyelen ja. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Takker! Jeg la inn en ny versjon, hvor jeg har dratt opp eksponeringen litt. Du skal få beskjed når resultater foreligger! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ah, Minolta, min første speilrefleks (XG-1) - den var riktignok nyere enn denne da. Fine reflekser i glasset, passet bra med fløyelen. Muligens ørlite mørk, som du selv antyder. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Ah, Minolta, min første speilrefleks (XG-1) - den var riktignok nyere enn denne da. Fine reflekser i glasset, passet bra med fløyelen. Muligens ørlite mørk, som du selv antyder. Takk for feedback. Synes ikke det var for mørkt etter at jeg dro opp nivåene ett lite hakk. *edit* glemte å legge ut ny versjon. Har i tillegg til å øke eksponeringen litt, dratt ned eksponeringen på fløyelen til høyre for kamera. Sålangt er det dette som er resultatet. Endret 5. oktober 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Mitt nye kamera Awww! Kjøpte nylig et Hi-Matic F selv, men det fungerte ikke. Er noe galt med elektronikken et sted, men det SER veldig pent ut på utsiden. Håper ditt eksemplar fungerer bedre, som forøvrig fikk en flott retrobakgrunn her Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Takker! Har ikke fått testet med film enda, men jeg tror/håper det funker. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) 5 Oktober 4 Nikon D7000|f/1.4|1/200sek. Lys: SB-900 montert på en Lastolite Ezybox, fra høyre side foran. Trigget med Hahnel Combi TF. Endret 6. oktober 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Transparent variasjon i hvitt og lysegrått. Nesten bare luft, man kan lure på om disse greiene egentlig er laget av noe fast stoff i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Takk for respons! Sjekket bildet på laptopen, og det så crap ut. Men det ser bra ut på Eizoen. Ser dog at det muligens er noen mørke parter som må fjernes rundt om kring i det hvite. *edit* Ny versjon, men det ser fortsatt rart ut på lappisen. Grums som egentlig ikke er der. men nå er skjermen på laptopen fryktelig dårlig. Gjør ikke noe mere med det nå, siden det ser smooth ut på hovedmaskinen. Endret 6. oktober 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Dagens var vakkert. Og det funker med ramme her, ja. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 6 Oktober Oktober Blues 1 Nikon D7000|ISO100|f/10|69sek. I dag var det på med bjørnefitta for første gang på 7 måneder. Et ufyselig vær herjer kysten, men jeg var bestemt på å ta utebilder i dag. Fikk tatt 4 bilder før det begynte å regne kattunger og det som værre er. Måtte gi opp kampen mot elementene, og heller prøve å skvise noe ut av de bildene jeg fikk tatt. Det ble en hard skvis, men jeg fikk klemt ut et bilde av en stein jeg har tatt bilder av før. En gammel kjenning med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå