Kenneth Solfjeld Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Bruker: KSunhill Objektiv: AF-S Nikkor 24mm f/1.4G ED Nivå: Kandidat Endret 2. oktober 2011 av KSunhill 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) 1 Oktober In the arms of Morpheus Nikon D300|ISO400|f/2.5|1/20sek. Muligens et utypisk bilde å starte festen med. Skulle kanskje gått å skutt et bilde på største blender, og med silkemyk bokeh. Bare for å få en pangstart på festen. Men jeg hadde litt lyst til å utforske noen mørke drømmeaktige sider i stedet P.S. Ja bildet er skutt gjennom frostet glass! Endret 2. oktober 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
Breni Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg synes det var et spennende bilde! Kunne passet herlig til en skjønnlitterær bok med tittelen "In the arms of Morpheus" som du selv skrev. Stilig effekt med frosset glass Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Takk for det! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, fordi om man har et lyssterkt objektiv, er det ingen lov som sier at det alltid skal stå på største blender. Selvportrettet er akkurat så drømmeaktig som du hadde i tankene før lukkeren hoppet og spratt (sier tankeleseren). Ganske så perfekt komponert også. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Takk for tilbakemelding k.n.b! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 2 Oktober Det gamle vindu Nikon D7000|ISO400|f/4|1/400sek. Har atter en gang tatt for meg ett vindu i en forlatt fjøs. Har en sterk fascinasjon for slike vinduer. Det føles ofte som om noen betrakter meg fra innsiden. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Meget pent bilde. Morsomt hvor lenge en kan studere mønstrene i vinduet. Hva har du gjort av etterbehandling? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Takker! Jeg har i tillegg til de vanlige justeringene i Lightroom, kjørt opp fill light og blacks en smule, og desaturert bildet en del. I Photoshop har jeg brukt dodge/burn på treverket og glasset. Endret 2. oktober 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Du må ha en utrolig tilgang på fotogene vinduer, mener å ha sett noen eksemplarer i tidligere tråder også. Rustikt og fint, og en sterk kontrast til 1. oktober. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Du må ha en utrolig tilgang på fotogene vinduer, mener å ha sett noen eksemplarer i tidligere tråder også. Rustikt og fint, og en sterk kontrast til 1. oktober. Takker! Det ligger strødd med forlatte bruk rundt om kring her, som bare venter på besøk! Lenke til kommentar
egilh Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Flott portett på 1., ganske så dystert, men likevel flott. Jeg lurer litt på om jeg ser en mann i vinduet til venstre, du er sikker på at det ikke var noen der? Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Meget fotogent vindu, liker etterbehandlingen også. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Takk for tilbakemeldinger egilh og Jan R. Halvorsen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) 3 Oktober Hjerter Nikon D7000|ISO100|f/1.4|1/250sek. Lys: SB-900 montert på en Lastolite Ezybox, forfra oppe til venstre. Trigget med Hahnel Combi TF. Alternativ versjon: Endret 4. oktober 2011 av KSunhill 1 Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Minimalistisk og vakker komposisjon Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Takker og bukker! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hjerter er herlig! Det har jeg virkelig sansen for. God komposisjon, og ikke minst en fantastisk alternativ utgave! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Tre veldig forskjellige bilder du har kommet med, liker alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå