Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

HW moderatorenes "mareritt"

Izex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
May 10 2003 2:43PM

Fra: eddy, May 10 2003 2:43PM

herregud, eg meinte jo ikje at GYLDENLAK va klikka, for d e hu jo ikje, men DU derimot.....heit kårka=(

klikka unge asså, du SUUUUUUGE!

ingen hestar e sjuke i håve vett du ditt missfoster!

HAHA. Ler så jeg griner her. Snakker om fjortiser. Okay da, heh, nå går det nok en stund før jeg klager på noen i DETTE forumet iallefall. Hoho :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Jeg brukte ettpar minutter for å vri meg ut av latter da jeg kikket litt på det forumet  :lol:

Je rite. Sikkert ivrig bruker der du også.

Skulle ikke blitt overrasket hvis det var noen mer psycho innlegg fra deg der :roll:

Lenke til kommentar

Ja hestemarked er mitt område deluxe, hva skal jeg der for svingende...jeg er redd de forbanna digre beistene...Tenk om de finner ut at de skal ri deg en dag :o :o :o

Husker ikke hva det var jeg søkte etter, men det var ihvertfall ikke "brukt hest" men jeg var trøtt og klikka bare på de treffene jeg fikk opp på google, poff der kom hestemarked greia opp :lol:

Lenke til kommentar

synes du det var ille? Da har du ikke sett forumet på moviecodec.com. Det har vært nede en stund, men det var favorittforumet mitt. der var det ingen registrering så man kunne poste under mange forskjellige navn.

Folk kunne spørre helt vanlige spørsmål og bli flamet av 5-6 folk. Det var tråder som het for eksempel: 'do you hate jews, canadians, niggers or someone else post here'. Jeg posta i den tråden og sa noe sånt som at han fyren som starta den var en jævla idiot, og da starta han en ny tråd som het 'post here if you hate sebdude' :lol:

På general delen av forumet er det 6700 poster, hvorav 2000 er en matrix reloaded post, som mesteparten bare er flaming og folk som sier at de har filmen 2-3 uker før, og så er det masse folk som tror på det og.

så hvis du vil ha hjelp, ikke gå dit, men hvis du vil ha deg en god latter er moviecodec.com stedet :woot:

BTW: det er nede fortsatt :(

Lenke til kommentar

Folk kunne spørre helt vanlige spørsmål og bli flamet av 5-6 folk. Det var tråder som het for eksempel: 'do you hate jews, canadians, niggers or someone else post here'. Jeg posta i den tråden og sa noe sånt som at han fyren som starta den var en fordømte idiot, og da starta han en ny tråd som het 'post here if you hate sebdude' :lol:

dakar... Hvor er moddisene på det forumet hen da? uansett, glad ikke hw.no er slik.... :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
May 9 2003 11:23PM

Fra: eddy, May 9 2003 11:23PM

herregud, går d ann å ha såååååå dårli quizz???

e du heiiiiilt klikka da???

DEN VA JALLEFALL ikkje bra=(

d va miiiiin meining, men du e sikkårt heilt klikka i håve du då!

Hun er nok helt "KLIKKA" i hode ja, siden hun har sååååååå dårlig quiz :lol::lol::lol::lol:

Jeg skal ALDRI få meg ei hestedame. Hun ene i den diskusjonen er faktisk 17år :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...