Gå til innhold

Enig med Nikon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg synes det er så ille som en del skal ha det til. Det er ikke til å komme utenom at dårlig utstyr kan sette begrensninger på hva en får til. Hvorfor ellers er det flere av oss bruker opp til flere titalls tusen på kamerautstyr? Eller er det sånn at alle her inne bruker mobilkameraer? Med godt utstyr blir det mye lettere å skape de resultatene en ønsker. At en utstyrsprodusent ønsker å sette fokus på dette er vel ikke veldig overraskende?

Spørsmålet er hva som er favorittobjektivet, noe som er et fint spørsmål å stille.

Jeg mener altså det er feil å kalle det epic fail.

Lenke til kommentar

Ikke jeg som lagde bildet, men er nok du som misforstår. Det de sier er at du trenger godt utstyr for å ta bra bilder og det stemmer ikke. Og at en er bare så god fotograf som utstyret tilsier, noe som også er feil.

Men bare ta en titt på kommentarene, så ser du at jeg ikke er alene om å le av slikt tull.

Lenke til kommentar

Jeg syntes dette er et merkelig utsagn fra en stakkar på pr-avdelingen til Nikon. De har et lite poeng, men det virker jo som om de kritiserer kundene sine. Om man skal le av det hele, eller tro at dette som alt annet er markedsføring er vanskelig å vite.

Enhver som har brukt andre programmer enn auto på kameraet vet at det er mye arbeid som ligger bak et godt bilde. Kvaliteter som å se utsnitt, lys og komposisjon er noe man kan trene seg opp til, og ikke kjøpe seg til.

The single most important component of a camera is the twelve inches behind it" ..... Dirk Diggler
Endret av FredrikV.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For å si det sånn: En god fotograf kan ta bra bilder med et hvilket som helst kamera.

Kamera og optikk kan selvfølgelig begrense det tekniske utfallet av bildet. Noen tror at man MÅ ha dyrest mulig utstyr, selv når de ikke har peiling på hvordan det skal utnyttes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...