Tigeroye Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Bruker: Tigeroye Objektiv: Micro Nikkor 40mm 2,8 Deltagernivå: Pingle Dette blir jo spennende har aldri vært med på noe sånt. Selv om jeg er Pingle, skal jeg prøve å legge inn bilde hver dag. Blir sikkert ikke lett. Har et veldig fint 40 mm macroobjektiv fra nikon. Har tatt noen bilder med det og er super fornøyd. Blir jo spennende å se hva jeg får til. Gleder meg til dette. Mye nytt å sette seg inn i her inne. Får håpe jeg ikke gjør alt for mye feil. Endret 29. september 2011 av Tigeroye Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Å, kult valg av optikk! Jeg er godt over middels interessert i hva det objektivet kan bringe Lenke til kommentar
Tigeroye Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Å, kult valg av optikk! Jeg er godt over middels interessert i hva det objektivet kan bringe Samme her du. Ganske nytt objektiv. Elsker en utfordring. Blir spennende dette Lenke til kommentar
Tigeroye Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Tåkefull oktober. Her er mitt bidrag for i dag. 1/250 s, f/10 ISO 250 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Tåkefull oktober. Kan ikke akkurat arrestere deg på det. Kanskje ikke et typisk makrobilde , men det tyder jo på at objektivet er kapabelt til mer enn som så. Jeg liker repetisjonen med den lille RIB'en og så den store fergen bakenfor. Lenke til kommentar
Tigeroye Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Tåkefull oktober. Kan ikke akkurat arrestere deg på det. Kanskje ikke et typisk makrobilde , men det tyder jo på at objektivet er kapabelt til mer enn som så. Jeg liker repetisjonen med den lille RIB'en og så den store fergen bakenfor. Det er derfor jeg valgte et 40 mm macro objektiv. Med dette objektivet kan jeg ta like gode "vanlige" bilder som macro. Så jeg kan anbefale det på det sterkeste. Skal nok sende inn noen macro bilder også. Takk for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar
Tigeroye Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Den trofaste tilhøreren. 1/320 s, f/7,1 ISO 1000 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Den trofaste tilhøreren. He, he. Litt komisk den der ja. Lenke til kommentar
Tigeroye Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Ble ikke noe i går, men fikk et bilde i dag. Venter på bussen: Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ble ikke noe i går, men fikk et bilde i dag. Venter på bussen: Det skilte på bilde: Gutta fra Calcutta, var ustyrtelig morsomt. Hva slags butikk er det? Lenke til kommentar
Tigeroye Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Ble ikke noe i går, men fikk et bilde i dag. Venter på bussen: Det skilte på bilde: Gutta fra Calcutta, var ustyrtelig morsomt. Hva slags butikk er det? Det er indisk resturant på alexander kellands plass.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 40mm er jo en fin brennvidde på generellt grunnlag, så det gjør ikke noe at vi ikke har sett noe makro her enda. Oktobertåke har fanget stemningen godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå