fightingosprey Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Bruker: fightingosprey Objektiv: Canon 100mm 2.8L Macro Deltakernivå: Pingle Annet: Ingen bearbeiding bortsett fra crop og justering av horisont Jobber turnus med lange vakter(9-12+ timer), så blir en utfordring å ta bilde de dagene jeg ikke har fri. Foresten et fantastisk objektiv som kan brukes til mer enn makro. Lenke til kommentar
fightingosprey Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Første bilde. Ble tatt i håndholdt noen få timer etter 12 timer på jobb. Fantasien var på topp! Fristet å sprette denne i kveld, men må nok på jobb i morgentidlig. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 I motsetning til den gjengse Akamist er jeg mer tilhenger av disse edle dråpene, enn det sølet som blir diskutert i den evigvarende diskusjonstråden. Du bør unne deg noen skvetter i ny og ned, den eksepsjonelle anledningen kan la vente på seg... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 I motsetning til den gjengse Akamist er jeg mer tilhenger av disse edle dråpene, enn det sølet som blir diskutert i den evigvarende diskusjonstråden. Noen av oss liker begge alternativene og denne utgaven ser fristende ut. Du bør unne deg noen skvetter i ny og ned, den eksepsjonelle anledningen kan la vente på seg... Et godt råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå