wasco Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Morgenlyset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Flotte farger og lekkert lys. Superskarpt over det hele. HDR? Ville kanskje flyttet meg litt før jeg tok bildet så den største masta ikke er akkurat midt på sammen med lyktestolpa. Men nå vet jeg jo heller ikke hva som er utenfor billedrammen din og hvilke muligheter du har. Uansett, flott å se på. Liker bilder med masse farger og detaljer som veldig godt gjengir stemningen i dette miljøet. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Dette er et motiv jeg har sett noen ganger wasco...., men det er faktisk like fint hver gang. Liker alle fine, skarpe detaljer og lyset som faller inn. Denne gangen er hustakene i water,.... husker?? Fint Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ja, du bor i en skikkelig, idyll og du har fanget det på en flott måte med mange detaljer. Ville likt at detaljene på båten rett nedenfor også fremsto som skarpe, det samme med detaljen ut mot bildekantene. Du ser det spesielt godt på husene på venstre, der har du også mye fargebrytningsfeil på mønene. Dette tror jeg nok skyldes objektivet ditt og er et velkjent problem i den vide enden på zoomer som spenner over så store brennvidder. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Stemningsfylt med flott lys.... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ja kunne tenkt meg å våknet her vær morgen,flott plass du bor på og fremstilt på en meget fin måte;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Varmt og vakkert!! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Et hærlig høstbilde selv om lysstolpen står midt i veien. Vakre farger og god dynamikk:) Skjønner godt at du koser deg her. Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Nydlig bilde av et maritimt miljø, kraftige farger og gode kontraster Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Fint bilde, lunt og stemningsfullt, i godt lys:) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Flott utsikt fra terassen, du kunne jo kappet bort den lysmasten men . Utrolig flott bilde ,bortsett fra masten. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Flotte farger og lekkert lys. Superskarpt over det hele. HDR? Ville kanskje flyttet meg litt før jeg tok bildet så den største masta ikke er akkurat midt på sammen med lyktestolpa. Men nå vet jeg jo heller ikke hva som er utenfor billedrammen din og hvilke muligheter du har. Uansett, flott å se på. Liker bilder med masse farger og detaljer som veldig godt gjengir stemningen i dette miljøet. Takk for kommentaren og jeg ser hva du mener med lyktestolpen og masten Dette er et motiv jeg har sett noen ganger wasco...., men det er faktisk like fint hver gang. Liker alle fine, skarpe detaljer og lyset som faller inn. Denne gangen er hustakene i water,.... husker?? Fint Takk for kommentaren Ja da jeg husker vår episke debatt om rette linjer Ja, du bor i en skikkelig, idyll og du har fanget det på en flott måte med mange detaljer. Ville likt at detaljene på båten rett nedenfor også fremsto som skarpe, det samme med detaljen ut mot bildekantene. Du ser det spesielt godt på husene på venstre, der har du også mye fargebrytningsfeil på mønene. Dette tror jeg nok skyldes objektivet ditt og er et velkjent problem i den vide enden på zoomer som spenner over så store brennvidder. Tusen takk for at du tok deg tid til en fyldig tilbakemelding. Jeg har nok ikke tatt meg tid til å studere detaljene så nøye som jeg burde, og la ikke merke til det du nevner før du påpekte det Stemningsfylt med flott lys.... Takk for kommentaren Ja kunne tenkt meg å våknet her vær morgen,flott plass du bor på og fremstilt på en meget fin måte;) Ingenting å utsette på utsikten, bare synd det ikke er slikt vær bestandig Varmt og vakkert!! Tusen takk Et hærlig høstbilde selv om lysstolpen står midt i veien. Vakre farger og god dynamikk:) Skjønner godt at du koser deg her. Takk for kommentarene Nydlig bilde av et maritimt miljø, kraftige farger og gode kontraster Takk for kommentaren Fint bilde, lunt og stemningsfullt, i godt lys:) Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg