Gå til innhold

PCUtstyrs reklame

Anbefalte innlegg

Pliiis fjern den! Jeg vet det har blitt klagd på før men jeg blir gaaal! Nå har de begyn med nye farger og jeg klarer ikke engang se forsiden til HW.no uten å vri meg av kvalme. Og NEI, jeg vil ikke løpe rundt grøten ved å laste ned antireklame elle hive en string av tekst inn i hosts.

Kan dere ikke få den VEKK og ikke "ta imot" slike reklamer? Ingen seriøse firmaer har noe slikt makkverk på sidene sine enn dere! Ha heller et stort skilt som sier "Doner penger til oss" på! Det fargevalget og den elendige flash animasjonen er til å bli gal av :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akk. Greier ikke få den opp nå så jeg kan få screenshot, men det er den der med ett enkelt produkt som er på tilbud også skifter bakgrunnen mellom rød og lila og blå og alle de mest gyslige fargene de klarte å finne...

Lenke til kommentar

Reklamen fra PCutstyr har ALLTID vært i gyselige farger som man må se styggt på. Jeg syns det er en dirreke uting at PCutstyr.no for lov til å ha slike reklame animasjoner på hardware.no. Den bytter farger raskt, den ser ut som den er laget i Paint...kan forsette slik i all evighet.

Det som er mitt forslag til hardware.no er å sette krav til reklamen at den i det minste må ha nøytrale farger som helst står i stil med hardware.no sitt design, eller i allefall ha et litt proffesjonelt utseende på reklamen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...