Gå til innhold

Kjøp av skjerm

Anbefalte innlegg

Hmmm

Jeg har lusket litt rundt webshoppene i det siste(hehe)

Trenger desperat en ny skjerm, i og med at min gamle 14"@60hz ikke akkurat er så veldig imponerende, i tillegg til at jeg nå er bortimot blind.:smile:

Uansett, jeg kunne godt tenke meg en 19" og i og med at budsjettet er ganske lavt(lite konfirmasjonspenger igjen) Så har jeg sett meg ut denne:

Hyundai P910 PLUS TCO99, Monitor 19" TCO99 30-107KHz 1600x1200/85Hz BNC+D-sub Imagequest

2475,-

Ser også at de har såkalt "Flatscreen" modell inne, men den er en del dyrere, er Flatscreen verdt en 1000-lapp?

De har den for tiden inne hos Psdata.

Men, før jeg kjøper kunne det jo ha vært greit med litt mer informasjon om skjermen. Jeg har såklart lest alle review'r og forum-poster jeg har funnet. Men likevell; Er det noen som personlig bruker denne skjermen, og er den i det hele tatt noe bra?

For en 19" så er jo prisen ekstremt lav, så jeg blir jo naturligvis litt mistenksom:)

Hvis DU har noen gode alternativer,,fks en god 17" som er myyye bedre så ville jeg absolutt bli glad hvis DU ville si din mening:) (men en 19" er jo t0ft da:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en HYUNDAI ImageQuest F910. Den er flatscreen. Totalt hyper-nydelig å se på.

Jeg hadde en halv-død 14" før. Hadde daglig vondt i hodet. (Ikke så rart med mitt ekstreme databruk...)

En GOD skjerm er verd pengene! Ikke kjøp en dårlig skjerm! Men den derre du hadde lyst på, går sikkert bra...

Flatscreen er best om du har noen sære behov for bilde-redigering og sånt...

(Flatscreen er IKKE LCD. Flatscreen er "bare" CRT-skjerm med FLAT flate, ikke rund, slik som er standard...)

Lenke til kommentar

takk for responsen hittil, jeg kunne nok ha tenkt meg den Flatscreen'n men jeg vet ikke helt omjeg synes d er verdt 1000kr:) (vet at d ikke er lcd)

hehe, har overtalt pappa til å godkjenne d nå, foreldrene var ikke så begeistret over d forrige innkjøpet(ny maskin,6500kr), men pappa har omsider innsett at den skjermen jeg bruker nå virkelig er ille.....

Tror jeg bestiller nå jeg, greier ikke å holde meg noe mere:)

D blir **** meg deilig med NY SKJERM!!!

kremt...

uansett, mer respons er fremdeles aktuelt:)

Hvis d er noen som mener at den er virkelig DÅRLIG, så kan jeg alltids prøve å avbestille....:smile:

Lenke til kommentar

hmmmm, tror jeg satser på den Hyundai skjermen jeg nevnte...Den kom nr.3på en tysk test,,hvor d var med skjermer til over d dobbelte i pris. Nr 1&2var også en del dyrere.

Dessuten så har jeg brukt en del tid på å researche denne skjermen,,,tror den er bra. Dessuten så har jeg allerede begynt å bli glad i den:)

Har bestilt.

Tenk dere da!, UT på 19", D! blir rått d:)

Lenke til kommentar

Quote:

TheGEEK skrev (2002-02-06 22:08):

hmmmm, tror jeg satser på den Hyundai skjermen jeg nevnte...Den kom nr.3på en tysk test,,hvor d var med skjermer til over d dobbelte i pris. Nr 1&2var også en del dyrere.

Dessuten så har jeg brukt en del tid på å researche denne skjermen,,,tror den er bra. Dessuten så har jeg allerede begynt å bli glad i den:)

Har bestilt.

Tenk dere da!, UT på 19", D! blir rått d:)

Sitter med en nec multisync fe950+ jeg...

Har ikke vært borti bedre skjermer jeg, min bror kjøpte seg sony 19 e420eller noe, men det er akkurat samme bildet på den, den eneste haken er at den koster rundt en 4500kr :smile: Har sett litt på en kammerat sin hansol 19", den kjørte vistnok bedre HZ en min, men jeg synes det var helt tragisk å sitte foran en "eggeformet" skjerm når man kan få det helt flatt! (kjøre over med bulldoser..) Blei også skuffet over hansolen hans da man tydelig så pixlene i hjørnet osv, vet jo ikke hvordan det er med den skjermen du har utsett deg, men husk på at oppdaterings hasigheten har ikke mye å si hvis det er en dårlig skjerm ellers.

Multisync en min er foresten fd trinitron biledrør... (måtte bare skryte litt extra...)

Lenke til kommentar

hehe, ville bare si at jeg har fått skjermen nå, og er MEGET fornøyd.. Nå har jo ikke jeg så veldig mye erfaring med 19"'ere da, men jeg har i alle fall ikke NOE å utsette på den. Fikk skjermen på rekordtid, psdata var veldig rask til å sende.

:smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...