nisse1991 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hei folkens. Leter etter en bil som er driftsikker gått lite og i god stand ikke RUST. Til ca 25000kr og helst i vest agder og aust agder....., har dere noen forslag hvilke biler som er driftsikker per dags dato har jeg en golf 2 1.6 1986 modell... så gjerne kom med masse forslag........ takk for alle svar Lenke til kommentar
hvemfaen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Toyota er driftsikker (men blitt dyr) Peugeot ruster ikke (men drit dårlig motorer) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ta avansert søk på finn og skriv inn kriteriene dine. Personlig ville jeg ikke kjøpt noe under 30 000 da det pleier å holde enn viss standard ved den summen. Japse er kvalitet, men ruster opp i understell og karoseri. Tysk kan ha mye elektriske problemer. Er noe galt med alt uansett hva du velger. Er som regel den kjedeligste og styggeste toyotan som er best. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 PEUGEOT RUSTER! Jeg hadde en 406 med galvanisert karosseri, den kosta med 10 000 i rustne kanaler!!!! Lenke til kommentar
Kristoffer__1 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30508647 Beste kjøpet på finn som jeg har sett. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Den var billig! Også funker det fett på vinteren Lenke til kommentar
Kristoffer__1 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Og du kan vel skrive under på at subaru er skuddsikkert... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, jeg mishandler min 2 liter hver dag, har mishandlet en 1,6 også, de tåler juling og tyning på turtall... Clutchen er nok det første som går med min behandling Jeg hadde lett kjøpt den om jeg trengte bil nå... Det var billig for 4trekker nå før vinteren.. Kan joine deg å se på den, for vet hvor jeg skal sjekke for rust på subaruer og hva jeg skal se etter ellers. Lenke til kommentar
Kristoffer__1 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30992811 Gåavstand ifra deg, men det er automat så den mangler lavgir (tror jeg iallefall...) men du trenger sånn ca aldri det uansett. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Brodern har hatt en 98 primera i 4 år nå og den har vært meget driftssikker. Eneste store tingen han er gjort er å kjøpe nytt speil etter noen knuste det en helg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Automat er det eneste svake subaru lager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå