Gå til innhold

BK: Vakker natur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker fargespekeret i bildet ditt. Dette skaper et særeget uttrykk.

Kompet ville jeg gjort noe med. For det første ville jeg kuttet en god del av himmelen. Det er et spennende rosa fargestikk på himmelen, men det er ellers lite dynamisk og opptar for mye plass.

Ellers er det en "regel" som sier at du skal prøve å unngå linjer i motivet som faller ut av bildet.

Derfor ville jeg foretatt et kutt i venstre kant, slik at linken i fjelltoppen i bakgrunnen falt inn i bildet

Lenke til kommentar

Liker fargespekeret i bildet ditt. Dette skaper et særeget uttrykk.

Kompet ville jeg gjort noe med. For det første ville jeg kuttet en god del av himmelen. Det er et spennende rosa fargestikk på himmelen, men det er ellers lite dynamisk og opptar for mye plass.

Ellers er det en "regel" som sier at du skal prøve å unngå linjer i motivet som faller ut av bildet.

Derfor ville jeg foretatt et kutt i venstre kant, slik at linken i fjelltoppen i bakgrunnen falt inn i bildet

Hei

Glemte å skrive at det er eit nattbilde,fotografert med sol som ikkje går i havet om natta,har forandret litt farger,men eit "solskjer"blir det uansett i bilde.Eg liker høy himmel mange ganger med mine bilder frå nordnorge og ellers også bilder frå kysten-det er berre slik?Så dette var bevist frå min side å ha det slik her(det er vel smak og behag da)som kommer inn her.

Linjen du nevner på vengstre side her"faller ut av bilde"kan ikkje eg sjå at det har noko betydning her ,og den er da på veg opp også etter mitt syn.------Men,men takker så mykje for tipsa du kom med,men denne gang er det vel mykje med smak og behag som kom fram.Fint og fått høre frå andre ka dei synst om dette.konservativ_woot.gif

fint bilde

Hei

Tusen takksmile.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...