MilKman' Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Hei! Nå er jeg så flau, og jeg skammer meg over å kalle meg en bilist. Jeg kom inn på gårdsplassen med bilen nevnt i tittelen, og jeg tenkte jeg skulle parkere slik at jeg lett kunne kjøre ut igjen. Men hvordan i helv***e setter jeg kjerra i revers? Jeg leste brukermanualen (Som var på dansk) hvor det sto at jeg ville kjenne litt motstand da jeg setter den i revers, men for guds skyld, man skal da vel ikke måte leie inn Arild Hulken for å få satt den i gir?! Girkassa funker på samme måte som de litt nyere VW Passat, (Med R til venstre og opp) men man skal visst ikke trykke girspaken ned, heller ikke løfte den opp. Bilens opprinnelige eier er heller ikke å få tak i per tlf, så jeg håper på et kjapt svar her Endret 29. september 2011 av MilKman' Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) hmm.. på litt eldre mercedes så er det å dra opp og til venstre så oppover med spaken.. Endret 29. september 2011 av noobeknife Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Hmm det kan være. jeg har ikke prøvd å turt å prøve i redsel for å ødelegge noe. Men jeg tenkte på det du sa, men det er vel litt ulogisk å gå rett fra ett gir til ett annet? Eller kanskje jeg bare tenker feil... Det er hvertfall en slik en; http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=28603629 Bare grønn utenpå, og svart inni. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 En del eldre 5-trinns-kasser har samme som 4-trinsen nevnt over mtp. og dra spaken litt opp, men på 5-trinsen så tar du spaken til venstre og NED Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 En del eldre 5-trinns-kasser har samme som 4-trinsen nevnt over mtp. og dra spaken litt opp, men på 5-trinsen så tar du spaken til venstre og NED Dette er 6-trinns, og på girspaken viser det tydelig at giret er til venstre og opp, men jeg skjønner ikke bæret... Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 hehehhe Måtte visst bare ta i litt hardere enn jeg trodde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå