Gå til innhold

Tjene penger på å selge sms-tjenester med --sensur--

Anbefalte innlegg

poster igjen jeg. sorry.

passa bedre denne kategorien her

copy and paste:

se på --sensur--

Man får 2 kr for hver ringetone etc. man selger. Det er ganske godt betalt. I tillegg er det bygd opp et mlm-system, der man rekrutterer folk under seg med en spesiell link. Alle som ligger i nettverket sitt får man 50 øre for hvert salg dem gjør.

Alle som registrerer seg får sitt eget "kodeord".

Dette er en nice greie, og fortjener -skryt-

fuck tradedoubler, go --sensur-- or something like that

hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjønner ikke hvorfor --sensur-- ikke blir nevnt tidligere i dette forumet. Er det virkelig så nytt? isåfall, det funker slik: (og det er ikke svindel)

Dem har lagt ut over 5000 ringetoner som man kan velge og vrake i, når man registrerte seg så valgte man seg ut sitt eget "kodeord" som skal bli brukt når man bestiller en ringetone fra deg. mitt kodeord f.eks er "hypokonder" det jeg da reklamerer for på min side er altså: "ONLY hypokonder rgrevlin" til 1968. (rgrevlin er tjenesteid'n til ringetonene Knutsen og Ludviksen : Grevling I Taket:)

For hver sms jeg selger så får jeg 2 kroner, og det er ganske bra betalt! jeg var veldig i tvil om folk egentlig gidda å bry seg om å bestille ringetoner fra min side, men det har gått jævlig bra:)

Det som er enda kulere! er at de har satt opp et enkelt rekrutteringssystem som gjør at man tjener penger på de man rekruttere (en veldig enkel mlm-struktur).

-Man kan ha så mange man vil rett under seg

-Man får betalt like mye for alle som er under seg ned til tredje ledd.

-0,50 kr for hver sms ditt nettverk selger.

NB! Jeg tjener snart mere på nettverket mitt enn på mitt eget salg

Rekrutteringen er veldig enkel, jeg tenker ganske enkelt ikke på det.

man legger ganske enkelt ut en link til siden man eier, med litt info også selvfølgelig. Min link er:

--sensur-- <-- plz klikk:)

Det som skjer da er at min id blir lagret i cookies og sessions, så når du eventuelt registrerer deg (uansett når) så vil du havne under meg. Snedig.

Det er også et kult javascript der, som du bare paster inn på siden din der du vil at ringetonene skal vises. Så kan du enkelt oppdatere til nye/andre ringetoner ved å logge inn på --sensur--. Så blir det på din side oppdatert automatisk.

--sensur-- > TRADEDOUBLER

jeg har brukt 2 år på å tjene 99 kroner på tradedoubler

på --sensur-- brukte jeg 5 dager. (note: my page is not big, NOT AT ALL)

noen kommentarer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...