ninert Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Vanndråper i spindelvev....... Bildet er fjernet. Beskrivelse: Stort sett det samme motivet som sist, bare fra en litt annen vinkel....Fortsatt litt uklart....men here goes:-) Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Et flott motiv. Virker som fokus sitter på fjellet bak selve spindelvevet og vanndråpene. Disse fremstår derfor som uskarpe på min skjerm. Skulle gjerne hatt infor om lukkertid, blender og brennvidde her. Langsom lukkertid og håndholdt, kan også ha gitt bevegelsesuskarphet. Fargesetting syns jeg fungerer bra, Litt usikker på bladet oppe, om det tar for mye oppmerksomhet fra dråpene og spindelvevet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kan nok være enig med Ulla ang hvor skarpheten burde vært,men skal ikke påstå det er enkelt;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg