Stalthy Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Heisann! Jeg skal til polen i marra, har en asus 1101ha, som har en GMA 500 grafikkchip. Det som jeg har funnet ut at driveren til denne er noe J*** dårlig! Det finnes 2 drivere , en video driver og en spill driver, jeg ser etter en video driver, vet noen hvordan jeg kan få tak i dne hen? på spill driveren når jeg lukket igjen lokket så slo pc seg av. Det jeg mener med spill og video drivere så er det fordi det er nye ofisielle drivere som funker bedre til enten video og spill. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Velkommen til jungelrotet med bærbare maskiner, grunnet at enhver produsent bygger sitt eget hovedkort så er du tvunget til å kontakte ASUS for driveren. Så fyr opp din favorittnettleser og trål ASUS sin support side, det er kun der du vil finne driveren som passer til Intel's elendige grafikk chipper. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 29. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 takk for den! Asus.com eller? Får hva skal jeg skrive på? (mener språk) norsk eller engelsk? hvordan skal ejg skrive ? skal jeg bare skrive at jeg ønsker en driver til å se på filmer? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Kan ikke linke deg direkte grunnet måten ASUS har lagt opp siden sin på, og dynget den ned i scripts. ASUS Global til Support siden deres, derifra får du gå på download og velge den metoden som passer ditt søk best. Altså maskin modellen din. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Mener man at drivere fra Intel er ikke de greie og at det er noe andre "ofisielle drivere som funker bedre til enten video og spill" i så fall hvor har du lest om det?Og hvilken driver versjon har du nå? Levert av hvem? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 29. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=80238 De sier at spill driverene er bedre, dette fordi de orginale har en bug, det er noen som også har klart å presse maskinen til 720 ip (med video drivere) Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Jeg vet ikke hvilket os du kjører, men jeg ser at de nyeste drivere du finner faktisk hos Intel. Det er bare å prøve deg fram. Ikke helt vilt fram dog. Endret 29. september 2011 av wiberos Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 29. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Wow du er et geni (sarcasm) : når jeg lukket igjen lokket så slo pc seg av. dette er på spill driveren ( den nyeste fra Intel) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Dette med at den slår seg av stiller du i Windows. Du kan enten velge om den skal skru av skjermen, gå i dvale, skru seg av etc, det er det Windows som styrer og ikke skjermkortet. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 29. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Vet det, men dette er en kjent bug. Det har ikke noe med instillinger å gjøre , det har med at de klarer ikke å lage en ORDENLGI driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå