Gå til innhold

Xbox moding

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er informasjon om modchips forbudt?

Kort sagt; modchips brukes til å spille av brente CDer på konsoller. Dette er direkte oppfordring til piratkopiering, og går derfor også under "informasjon som kan lede til piratvirksomhet". Informasjon om installasjon av harddisker og BIOSer i konsoller er også uønsket.

Men hvis du vil spille brente CDer på Xboxen uten å modde så kan du sikkert spøøre om det. Det er jo nå mulig og ved å utnytte smutthullet om modchips kan du kanskje få det igjennom? :p

Nei, prøv deg på andre forum for slikt. Beklager :/

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spurt om info om en modchip som gjør det mulig å bruke brent cder på xbox, men jeg har spurt om hvordan jeg moder xbox`n min sånn at jeg kan sette inn en større hd.

Kort sagt; modchips brukes til å spille av brente CDer på konsoller. Dette er direkte oppfordring til piratkopiering, og går derfor også under "informasjon som kan lede til piratvirksomhet". Informasjon om installasjon av harddisker og BIOSer i konsoller er også uønsket.

Dette er bare en kort begrunnelse om hvorfor det ikke er lovlig. Det betyr ikke at det er lov å diskutere selv om det ikke stpr nevnt det du spør om der.

Det er ikke lov å diskutere modchips, thats it..

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spurt om info om en modchip som gjør det mulig å bruke brent cder på xbox, men jeg har spurt om hvordan jeg moder xbox`n min sånn at jeg kan sette inn en større hd.

Dette er bare en kort begrunnelse om hvorfor det ikke er lovlig. Det betyr ikke at det er lov å diskutere selv om det ikke stpr nevnt det du spør om der.

det er ikke ulovelig med modchips, det er lov til å brenne cdr dvdr med musikk å buke denne på xbox eller for den slags skyld dvder..

Lenke til kommentar

det er ikke ulovelig med modchips, det er lov til å brenne cdr dvdr med musikk å buke denne på xbox eller for den slags skyld dvder..

Men d blir vel aa inderekte hjelpa noen til mulig missbruk. som reglene seie.

Men aerlig talt, ingen kan jo posta noenting her pa forumet da, alt som hjelpe en med PCen hjelpe en muligens med pirat brenning og.

Ergo, alle sammen skulle blitt bann/sletta eller noe annet for lenge siden, og relgion forumet hadde blitt d eneste med poster......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...