Odesseiron Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skytespillet er satt til å utgis allerede i februar. Les hele saken Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Med Cartel som er under planlegging og Syndicate i 2012 blir nok dette et bra spill-år også. Lenke til kommentar
bjornland Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Så akkurat traileren på eurogamer og jeg blir nok nesten skutt for å si dette, men jeg ser faktisk frem til dette spillet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Så akkurat traileren på eurogamer og jeg blir nok nesten skutt for å si dette, men jeg ser faktisk frem til dette spillet. Ser ut som det har lite med orginale syndicate å gjøre, får håpe det i det misnte blir en god FPS. AtW Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg ser også frem til Syndicate i høyeste grad. Starbreeze har levert kvalitet før, det er ingenting som tilsier at de ikke kommer til å gjøre dette med Syndicate i februar. Link til trailer for de som vil se den: Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Hovudpersonen i Starbreeze sitt Syndicate har forresten spelverda sitt mest tåplege navn: Miles Kilo. Broren til Kilometre Pound. Starbreeze har levert kvalitet før, det er ingenting som tilsier at de ikke kommer til å gjøre dette med Syndicate i februar. Faktisk er det mykje som tyder på at Starbreeze ikkje kjem til å levere kvalitet. Det ein i dag kallar Starbreeze er ikkje dei som utvikla Enclave/Riddick/The Darkness (Höghdal & co.). Endret 29. september 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå