clarke133 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hei allesammen! Har som sagt akkurat startet på wow igjen, og lurer fælt på hva slags class jeg skal spille. Kan begynne med at jeg kommer til å være omtrent 60/40 i pvp's favør. Har en level 85mage med full season 9, og en death knight i level 85, uten noe særlig å skryte av. Tenkte å levle warrioren min fra 66 til 85? Hvordan er de i pvp og pve? Eller levle roguen min fra level 40? Hvordan er de? Takk for alle innspill Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vel for en tid tilbake så var jeg lei palan min. (før cataclysm altså), så jeg starta en mage. Magen brukte jeg faktisk litt lang tid å levle opp, siden jeg synest det var liiiitt kjedelig. Når Palan og Magen hadde brukbart gear, starta jeg på en priest med fullt heirloom gear. Specca som holy, og starta å heale instances. Dette syntes jeg var ekstremt artig, og det tok ikke lange tiden før jeg kom til lvl 60 (med nesten bare å heale instances). Når jeg kom til lvl 60 respecca jeg shadow/disc og gikk PvP..dette var også veldig artig. Shadow var mest ment til hjelp for questing og instances, mens disc var den jeg brukte mest, altså i BG's osv. Når jeg fikk relativt bra gear med den ble jeg lei den også. Så nå har jeg starta en druid og en rogue. Tenkte å gå resto med druiden for å heale instances. Men var ikke like artig som med priest. Jeg anbefaler atså etter mye random skriverier, at du roller priest holy:P Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Ja har vurdert å lage en priest. Noen innspill i race jeg burde lage? Skal være horde. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kult xD Hørt at det er avhenighetskapene. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 De rasene jeg synes passer best til Priest er Belf og human. Så gå for Belf om du skal være Horde. Priesten min er belf:) Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Når kommer 4.3 ut? Sånn ca. Vurderer faktisk å spille på Death Knighten min. Gidder ikke levle opp, dessverre. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 kommer ut sån november, desember'ish. Forhåpentligvis før nyttår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå