XXXxxxxx Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Farvel til Summer Bildet er fjernet. Beskrivelse: Høsten har kommet usynlig...(slutten av september) Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det fungerer fint som dokumentasjon av høsten, utover det har du ikke det mest spennende lyset - da må det en annen værtype eller et annet tidspunkt til. I mellomgrunnen står det er bjerketre, jeg synes bildet vinner på om det kuttes ned til overkant av det treet - da fremheves torvene mer, og det er de sammen med farger og vann som interesserer meg i dette bildet. Kanskje ta litt på høyresiden også, men det er jeg usikker på. Lenke til kommentar
XXXxxxxx Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Takk for besøket og råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg