Odesseiron Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Denne gangen kommer Humble Indie Bundle med en diger bonus. Les hele saken Lenke til kommentar
Onizuka89 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 ikke mye til pakke synes jeg. De andre var en virkelig pakke, den her er et spill, med en pakkebonus om du betaler mer en totalsum til nå delt på antall som har kjøpt pakka til nå. Denne tilleggspakka fikk jeg alt fra Frostbyte bundlen tidligere i år. Kjøpte uansett da liker humblebundle, og har kjøpt de fleste bundlene Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Frozen Synapse er veldig bra, kjøp! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kjøpte Frozen Synapse på steam når det var på tilbud for en snau måned siden.. men pytt pytt. Nå er vel forsåvidt ikke dette en Humble Bundle på en måte, da frozenbyte bundlen også var spill fra 1 utvikler og spillene var delvis like. De som faktisk blir kalt for Humble Bundle pleier jo å ha mye å forskjellig å boltre seg i Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 WTF is Frozen Synapse? - Ganske grei gjennomgang av spillet! Soundtracket alene er verdt det dobbelte av snittsummen folk betaler! Lenke til kommentar
TBlure Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Genialt! "Recaptcha It appears that you have no heart! Please prove that you are really human. " Det verste er vel at jeg faktisk kjøpte den for 0,1 dollar :O Endret 1. oktober 2011 av bruflot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå