medlem-193513 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hei, Har ett Sabertooth P67 hovedkort av ASUS som jeg skulle bytte CPU-kjøler på. Har en litt uvanlig metode jeg bruker da, tar ut prosessoren, legger den på ett håndkle også bruker jeg ArtiClean for å få ting rent. Men når jeg skulle sette prosessoren inn i socketen igjen måtte jeg bruke noe utrolig mye krefter + at jeg så at det var små "merker" etter de to "klørne" som stikker ut av den greia som holder CPU'en på plass på prosessoren. Er dette normalt? Står jo at jeg mister garantien på CPU'en om det er "physical damage" på den. Har lest litt rundt på nettet, og ser at det er flere som har samme problem. Men fortsatt, jeg bare lurer Takker, Michael Lenke til kommentar
JAH Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Mener du når du spenner den fast eller legger den nedi sokkelen? Den spaken som man spenner fast cpu kan være hard til tider. Lenke til kommentar
medlem-193513 Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Den man spenner fast CPU'en med ja. Lenke til kommentar
emiven Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 jeg har også en sabertooth p67, fikk hjertet i halsen da jeg spente den greien, måtte bruke veldig mye krefter pluss det kom knirkelyder fra prosessoren. men alt fungerer som det skall Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Knirkelyder er nok fra fjærene som holder oppe alle disse pinnene i sokkelen Så det har vært der siden sokkel 775, bare pass på at ingen er skjeve, da kan de fort bli flate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå