Gå til innhold

Redder dagen for Samsung Galaxy S2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Og hvem er du som bestemmer hvilke telefoner som er best til hvem?

Nå trenger ikke det her å bli en diskusjon om Samsung/Android vs iPhone/iOS, men det er jo klart at førstnevnte stiller sterkere og at det bare er de med aller enklest bruk som foretrekker Apple.

Hvis man er ute etter et produkt som er enklest mulig, så er Apple det beste valget. Også hvis designet er veldig viktig og man har funnet ut at det er designet til Apple man foretrekker.

Det blir likevel feil å si at Apple har bedre produkter rent funksjonsmessig. De er bare enkle og pene. Så hvis man mener at Apples produkter er best, så avslører man samtidig hva slags bruker man er :p

Går utifra at du har god erfaring med RSA security ID, bruk av citrix, exchange2010 og div. annet ymse i forbindelse med leveranse av ASP tjenester?

Bør jo ikke være noe problem for en veldreven android bruker for deg og vite at disse "enkle" tingene sliter de super avanserte telefonene med android med.

Du er helt på tur som generaliser iPhone som mindre avansert, bare fordi den ikke enkelt kan endre på startmenyen og utseendet generelt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bestemme? Hva er det jeg har bestemt? Jeg driver i alle fall ikke å blander meg inn i iphone tråder, for å slenge "dritt", slik blant annet du gjør. Ungene mine har hatt iphone i flere år. Så jeg vet så pass at iphone ikke har bedre batteri en andre telefoner.

Du konkludert i sted med:

Kan dere ikke bare godta at det finnes bedre telefoner,

Hvor har jeg slengt dritt om noe som helst?

(Btw, igjen dine personlig erfaringer imponerer ikke meg som sagt)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For å konkludere og avslutte fra min side:

Jeg forstår ikke hvorfor Samsung skulle komme med en ny batteripakke, vist batteritiden var tilfredsstillende for alle fra før.

Takk for meg.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor Samsung skulle komme med en ny batteripakke, vist batteritiden var tilfredsstillende for alle fra før.

Takk for meg.

Alternativer for de som ønsker slikt er aldri en uting. Så kan man heller velge selv. På samme måte som man selv velger om man vil kjøpe SGS2, iPhone, eller kanskje 172 kanelboller. Mmmmm!

• Liker 3
Lenke til kommentar

IT-henrik: Sønnen har en IPhone4 og jeg S2. Vi er begge fornøyd. Hans holder ikke lengre enn min. Min holder 8 døgn med lite bruk, det vil jeg ikke si er dårlig. (men nok om det)

Jeg veksler mellom å ville ha 3500MhA eller ikke - jeg kan altså doble batteriet (ca) hvis jeg vil .... det er vel litt av poenget. Min sønn må kjøpe annen tlf hvis han ønsker det samme - for han også syns det er greit med mer batteri.

Det er vel nettopp derfor endel velger androide og samsung blant annet - de gir brukerne valg. De selv bestemmer om hvordan de vil ha det og hva man foretrekker på slank eller ikke, greit med batteri som er, eller vil du ha mer ...

Endret av kandasa
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager skal man kjøpe et batteri som så vidt er bedre en original batteriet når man kan få et 3500 mAh batteri som holder i flere dager (ca 90-100 timer her)

Billigere er de også. Ulempen er riktignok at telefonen blir litt tykkere. For min del gjør det ingenting, og må jeg ha "tynn tlf" en dag setter jeg i original batteriet og hiver 3500 batteriet i hanskerommet :) Tar omtrent 20 sekunder å bytte.

Lenke til kommentar

Nesten som å høre 2 tennåringer krangler om hvem som har størst tiss det her.

Både iPhone og Samsung har elendig batterikapastitet i mine øyne. Man kan ENKELT tømme begge to for strøm i løpet av få timer. JA, jeg har begge telefonene.

Gleder meg til teknologien som allerede er utviklet kommer til mobilene. Først vil de holde i uker, så i mnd så hele telefonens levetid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for meg.

Fordi de kan.

Edit: Samok.no, jeg begynner å bli lei snikreklameringen for det store tykke 3500mah batteriet du selger, som på toppen av alt selges mye billigere på Ebay og Dealextreme. Jeg fatter ikke at du får lov!

Endret av byggeren
Lenke til kommentar
Bruker du telefonen mye kan det nye batteriet gi ekstrakreftene som får telefonen til å holde gjennom hele dagen

Eh, hallo ??? Snakker vi om en mobil fra 1998 her eller ?? Jeg har enda ikke hørt om en moderne mobil som ikke holder EN dag :tease: hehe...

Tydelig du ikke har vært borti mange smartmobiler .

Lenke til kommentar

Takk for meg.

Fordi de kan.

Edit: Samok.no, jeg begynner å bli lei snikreklameringen for det store tykke 3500mah batteriet du selger, som på toppen av alt selges mye billigere på Ebay og Dealextreme. Jeg fatter ikke at du får lov!

Det er vel ikke snikreklame og omtale et produkt som man får kjøpt en haug av steder på nettet, og som du selv sier. Sikkert mye billigere på de stedene du nevner.

Det kan jo ikke være slik at en som jobber på Elkjøp ikke kan omtale produkter de har der..

Det vil jo være tragisk om folk som har erfaring med et produkt ikke har lov til å dele sine erfaringer fordi de selger det der de jobber.

Lenke til kommentar
Bruker du telefonen mye kan det nye batteriet gi ekstrakreftene som får telefonen til å holde gjennom hele dagen

Eh, hallo ??? Snakker vi om en mobil fra 1998 her eller ?? Jeg har enda ikke hørt om en moderne mobil som ikke holder EN dag :tease: hehe...

Tydelig du ikke har vært borti mange smartmobiler .

Alle her på forumet har vell smartmobiler vil jeg anta ??

Hvis ikke du skjønte hva jeg mente tror jeg du må lese på nytt ;)

Lenke til kommentar

Takk for meg.

Nei, ser man det, en person som er totalt sperret for sunn fornuft at han ikke ser hvorfor et firma som Samsung lar sine brukere få bedre batteritid enn den gode batteritiden man allerede har hvis dem vil ha en Galaxy S II som er litt tykkere og litt tyngere.

At et firma lar brukerne få valgmuligheter for mere batteritid er jo VIRKELIG noe rart for deg ja.

Eller vent, du er jo en iPhone bruker som ikke en gang kan skifte ut batteriet. LOL MEGAFAIL :!: . Ikke rart at du reagerer når det er snakk om valgmuligheter, simplet fordi du ikke vet hva det er.

Bare gå å legg deg med din iPhone 4.

Endret av Vindicator
  • Liker 4
Lenke til kommentar

*

Tok poenget. Men toppmodellene fra 1998 hadde nok bedre batteritid enn dagens toppmodeller. :)

Hvorfor i alle dager skal man kjøpe et batteri som så vidt er bedre en original batteriet når man kan få et 3500 mAh batteri som holder i flere dager

*

Vet ikke. Jeg kommer bare på en stoooor og klumpete grunn. :hmm:

Den saken er jo enorm :D

Men joda, jeg ser klart nytten av og kunne ha med seg en stor batteripakke, selv om jeg ikke ville brukt den til vanlig.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...