Forte Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Hei! Mange banker gir gebyr på 3,5 kroner for ditt og 7,0 kroner for datt. Flere sånne hver eneste månedsslutt. De nekter å samle alle "tullegebyrene" en gang i året, slik at jeg slipper så mange bilag. Jeg lurer på om noen vet om en effektiv og enkel måte å føre alle disse smågebyrene på? Jeg gjør ingenting av regnskapsføringen selv, og har heller ikke planer om det. Jeg gir en bunke papirer til regnskapsfører, og der blir det gjort. Men jeg har gjerne 5-10 gebyr fra banken, som alle er på småpenger. Det koster gjerne mangedobbelt så mye å få bilaget ført, som hva de knøttsmå bankgebyrene koster. Jeg har AS, så jeg kan ikke bare droppe å føre de (slik som man gjerne gjør med ENK), og jeg bruker DnBNOR, og har ikke planer om å bytte til Bank2 (som samler opp gebyrene til to ganger i året :-). Endret 29. september 2011 av Forte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå