Nitrius Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Er det noen plasser i Oslo(eller i nærområdet) som tar for seg bytte av skjerm på Samsung Galaxy S2 på dagen? Skulle helst hatt det gjort så fort som mulig, så vil nødig sende telefonen avgårde, hvor den da blir borte i x antall dager/uker. Grunn er fordi jeg greide å få en ripe på skjermen idag, og dum som jeg var så bestemte jeg meg for å prøve noe Displex tull, dette endte med at den fjernet noe teflonbelegg, samt at ripen er som før. Kunne greid å leve med ripa, men nå som dette teflonbelegget er borte fra deler av skjermen så tar telefonen til seg noe sykt med fingremerker. Lenke til kommentar
Luffy1337 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er det noen plasser i Oslo(eller i nærområdet) som tar for seg bytte av skjerm på Samsung Galaxy S2 på dagen? Skulle helst hatt det gjort så fort som mulig, så vil nødig sende telefonen avgårde, hvor den da blir borte i x antall dager/uker. Grunn er fordi jeg greide å få en ripe på skjermen idag, og dum som jeg var så bestemte jeg meg for å prøve noe Displex tull, dette endte med at den fjernet noe teflonbelegg, samt at ripen er som før. Kunne greid å leve med ripa, men nå som dette teflonbelegget er borte fra deler av skjermen så tar telefonen til seg noe sykt med fingremerker. jeg kan ordne det på dagen, har delen på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå