Fredr1k Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 BIldet er tatt med Nikon D-3000 Lenke til kommentar
2DG Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 BIldet er tatt med Nikon D-3000 Fint bilde, men ingenting unikt med det. Lenke til kommentar
Fredr1k Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 BIldet er tatt med Nikon D-3000 Fint bilde, men ingenting unikt med det. hehe, er nok sant det. Har kun hat kameraet i 3 måneder nå så jeg er fortsatt kun en idiot med kamera. Har heller ikke noe utdannelse, men en plass må man uansett begynne. takk for svar. Lenke til kommentar
TaraldR Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Helt enig med deg der. Jeg tror bildet kunnne vært bedre om du hadde lekt litt med kontraster og slikt i etterbehandling, Eller du kunne tatt på et annet tidspunkt på dagen, la oss si morgengry, med dis over vannet. En siste ting, det hjelper ofte med en forgrunn. Her har du bare en "mellomgrunn", altså vannet, og bakgrunnen. Blir mer dybde da. Lenke til kommentar
Fredr1k Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Helt enig med deg der. Jeg tror bildet kunnne vært bedre om du hadde lekt litt med kontraster og slikt i etterbehandling, Eller du kunne tatt på et annet tidspunkt på dagen, la oss si morgengry, med dis over vannet. En siste ting, det hjelper ofte med en forgrunn. Her har du bare en "mellomgrunn", altså vannet, og bakgrunnen. Blir mer dybde da. Takk tror jeg forstod hva du mente der Setter stor pris på slike tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå