Harald Gjerholm Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg går og rusler på Ringerike.. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Vi kjenner vel alle sangen 'Blåveispiken' viss tekst omhandler dette distriktet. Dette landskapet kan sees like før man ankommer Hønefoss fra Sandvika. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Sansynligheten for å treffe på en "blåveispike" på denne tiden av året er vel ikke så stor, men vakkert er det uansett årstid. Jeg har ikke fått tid til å kommentere de fine hødtbildene dine i det siste, men det har kommet en del bra fra deg den siste tiden. Her er lyset veldig flatt og derfor blir også bilde litt kjedelig. Men kompet er bra og formidlingen upåklagelig Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Fint høstbilde, men litt tøffere kontrast hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Synes nå lyset er bra her.Overskyet så gir vel ikke den spruten i lyset.Gode farger her også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg