fUsiOn Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Når jeg spiller CS så er det ekko. Jeg er så utrolig lei det ekko drittet at dere ikke aner. Før med mitt Soundblaster live lydkort så var det ikke ekko. Jeg finner ikke en måte å slå av ekkoet på. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 har du testa room_off 1 i cs ? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 det følger ikke med et program til soundstorm med forskjellige moduser, som city, room, padded hallway osv, når jeg hadde ac97 var det et program som forandret innstillingen til etelleranna der det var ekko på div. brett i cs Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Det er ikke diverse brett her, det er hele tiden.. room_off 1 er prøvd for lengst. Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 sjekk at du ikke har på autoeax i windows(følger med enkelte lyddrivere) og skru av eax i cs Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 sjekk at du ikke har på autoeax i windows(følger med enkelte lyddrivere) og skru av eax i cs Skru av eax kommer ikke på tale. Med mitt gamle lydkort kjørte jeg med eax på som resulterte i bedre stereo, men ikke noe ekko. Hvorfor kan jeg ikke kjøre eax og unngå ekko med soundstorm? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Mine erfaringer sier at lyden i CS klikker etter 1-2 måneder etter du instalerte den, Har du prøvd og re-installe CS ??? :???: (har ikke lest tråden så nøye) MItt lydkort har også en funksjon så du kan stille på ekko (eks. city, badeverelse, gymmsal osv. :-) ) Hvis du prøver alle tips som står i denne tråden tror jeg du får igang cs, (noen baner i CS har ekko ) hehe :wink: LOZER :wink: Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Er en iverig CS spiller så jeg vet hvilke brett som har ekko eller ikke. Men nå har ALLE bretta fått ekko. Jeg og kan stille bad, stue, hall osv osv.. men alt dette har jeg slått av i håp om å få fjernet ekkoet. Og re-installere CS vil jo ikke gjøre noen forskjell da jeg har egen config fil som alt av binds og slikt ligger. Setter jeg s_eax til 0 så blir ekkoet borte, men da mister jeg nesten alt av stereo så jeg ikke hører hvor fienden kommer, noe som er litt kjipt. Lenke til kommentar
dc Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 hvordan slår man av EAX? har a7n8x med nForce og Soundstorm. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Oppdater driverne og send mail til kort produsent? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Oppdater driverne og send mail til kort produsent? Har nyeste driver, og hva hjelper det å sende mail etter? Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Det er mest sansynlig EAX'en som gjør det, lager ekstrem ekko med enkelte lydkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå