RuuDpus Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hei, Jeg har en ZTE Blade som med tiden skal byttes ut i en bedre telefon... Jeg er strålende fornøyd med størrelsen på mobilen da den passer perfekt i lomma. Må jeg bare venne meg til at mobilene blir større og større, eller kan en forvente at det også i fremtiden vil komme nye telefoner med 3,5" skjerm? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Telefoner med den skjermstørrelsen vil nok fremdeles bli produsert, men det spørs om du må opp i størrelse for å få de kraftigste toppmodellene. Virker i hvert fall slik om man ser på markedet nå og de kommende telefonene. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvis du har en Blade nå, så har du vel ikke skyhøye krav til en telefon. Da burde du vel finne noe på 3,5". Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 3,5" vil aldri dø ut, men vi ser at toppmodellene idag benytter seg av 4" og større. Det er grunnet alle fordelene det gir. Idag vil det bli en ny standard på 4,5" og rundet det området der. Alle de største produsentene vil nå lansere sine toppmodeller med en slik størrelse. Det er bare apple som henger etter foreløpig. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg synes 4.5" er for stort. Vil helst ha en telefon med 3.9" - 4.2" skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå