Liddie123 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Heihei! jeg lurer på hvor viktig er det att jenta sine kjønnshår er barbert vekk og jenter, hvordan gjør dere dette? barberer, vokser? osv.. slik det ikke blir stikkenes og ekkelt. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Woow, jeg er 3 år for gammel til å svare. Men tar sjansen...Hvor viktig? Jeg har den tanken at når jeg selv ikke ønsker hår i maten, har jeg samme tanken om det motsatte kjønn. Forskjell på skog og litt gress.. Hår er normalt, så drar ikke på buksa og skjærer avgårde, om det er et par hårstrå.. Og forresten, så barberer vel de fleste jentene musehårene som man barberer alt annet. Lenke til kommentar
Diablo Minus Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Heihei! jeg lurer på hvor viktig er det att jenta sine kjønnshår er barbert vekk og jenter, hvordan gjør dere dette? barberer, vokser? osv.. slik det ikke blir stikkenes og ekkelt. Jeg mener at hår er noe man har på hodet og ingen andre steder. Foretrekker voksing (au au) 2 Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Liker ikke hår i maten, men bare litt hår går fint Lenke til kommentar
guesswho Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hår uansett er ekkelt! Med mindre det er på hodet! Få det bort!! Jeg bruker hårfjerningskrem.. blir mykt og deilig ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg