Goody Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Har lagt merke til at min T610 har vært litt rar ved tidligere ladinger. Det vil si at jeg gjerne må trykk 2 og 3 ganger på PÅ-knappen før den slår seg på. Den har stått på lading i 5-6 timer nå i kveld. Når jeg så koblet den fra laderen og prøvde å skru den på, går ikke dette an. Har stresset i over en time med gjentatte forsøk, men den er like død. Prøvde også å koble laderen på igjen og så prøve å skru den på, men klin umulig. Blir små forbannet nå...dette bør ikke skje med en telefon til 3500,- Noen som vet hva som kan være galt eller har opplevd noe lignende med T610. Blir glad for svar og hjelp :smile: Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 dytt litt borti batteriet.. mulig det ikke er kontakt. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Er dekselet ditt løst, det kan være det, putt en papir bit der i såfall, Det er litt dårlig batteri kobling på t610. Eller så kan den bare være død, det kan skje med mobiler det og, du får jo en ny vis det skjer uansett da Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 får vell i teorien ikke ny tlf, butikken skal få sjansen på å reparere den. men prøv å sette på noen battery pads. viss ikke det hjelp så ring Tafjord kommunikasjon Lenke til kommentar
Goody Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Nope...telefonen er fast og fin. Overhode ikke løst deksel. Plutselig slo den seg på i natt, så nå er den ikke "død" lenger. Da hadde jeg prøvd å skru den på i all evighet. Slik som dette skal T610 ikke være, så viss dette fortsetter må jeg nok levere den inn til reperasjon. Takker for svar :smile: Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Slo den seg på av seg selv i løpet av natten? Funky Lenke til kommentar
Goody Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Nei, formulerte meg litt dårlig. De var jeg som slo den på, den skrudde seg ikke på selv. Men før de hadde jeg sikkert prøvd å skru den på 30 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå