Gå til innhold

Everton - Liverpool 01.10.11 kl: 13:45.

Gjest Slettet-w7DZlO15

29 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Everton vinner.
      6
    • Liverpool vinner.
      18
    • Uavgjort.
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jadda! Suarez med årets enkleste mål og Carroll netter. Juppi!

Dumt at dommeren kommer i fokus, men det gjør han hver eneste derby omtrent.

Liverpool slo Everton med 10 mann ifjor.

Lenke til kommentar

Synes kampen var veldig underholdende i første omgang, selv etter det røde kortet som ødela hele kampen og det flotte tempoet kampen var i.

I andre omgang så ble det mye mer kynisk fotball fra Liverpool sin side (helt forståelig), og selv om jeg synes Everton var best i første omgang (dog med mindre ballinnehav), så hadde Liverpool ok kontroll på resten av kampen.

Atkinson får alle sine øvrige avgjørelser sammenlignet med det røde kortet, som jo er både forståelig men urettferdig på samme tid, og dømmer egentlig helt greit i etterkant.

Carroll har jeg dog et veldig dårlig forhold til, jeg kan ikke skjønne at noen andre enn Liverpool kan ha sansen for denne spilleren, for meg virker han som en slags "Rade Prica" for å ta et eksempel fra Tippeligaen, en spiller som kun vil ha ball på hodet/fot og ikke virker å blø veldig mye for drakta.

Han virker egentlig litt.. nonchalant, og sær..

Blir ikke overrasket om Carroll er en mann Liverpool fansen forventer mer av.

Nok en kamp som blir ødelagt av et rødt kort.

Hilsen Tottenham/RBK supporter.

Lenke til kommentar

Drittkamp. Liverpool viser at de ikke bare bruker gedigne summer på spillere, men også på dommere. Ikke uventet. :)

Sånn ellers. Saha og Cahill så ut som en kremduo frem til en av de mest latterlige utvisningene jeg noengang har sett kom. Trist og kjipt, for kampen så ut til å bli knallbra underholdning.

Og Liverpools beste? Bellamy, lett.

Lenke til kommentar
Kom igjen, Carroll!!
th_mj-laughing.gif

349.jpg

Selv om Evertons fans ikke skal kaste ting på spillerne, så måtte jeg knise litt smålig for meg selv av uttrykket til Suarez da han plukket opp en mynt.Merkelig at han ikke falt eller begynte å grine også :tease:

Mer morsomt var det at han forsøkte å lage litt oppstyr av den mynten og så tar en corner ut av intet. Gikk jo nesten veldig bra og.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du må finne noen negre i USA som blir fornærmet over det der :D

fatlady.gif

Mer morsomt var det at han forsøkte å lage litt oppstyr av den mynten og så tar en corner ut av intet. Gikk jo nesten veldig bra og.

For all del, et godt hjørnespark.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Bilde

Du glemte å quote et innlegg jeg skrev etter 54 minutter hvor jeg sa at Carroll kommer til å putte minst ett mål. :)

Også må du ikke glemme Atkinson da. Hadde jeg orker skulle jeg fiksa et bilde, men nå er det kamp. En kam hvor jeg håper at dommeren er god begge veier, og ikke bevisst hjelper det ene laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...