Gå til innhold

Everton - Liverpool 01.10.11 kl: 13:45.

Gjest Slettet-w7DZlO15

29 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Everton vinner.
      6
    • Liverpool vinner.
      18
    • Uavgjort.
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kjeftes ikke fordi dere ikke har peiling. Det kjeftes fordi dere konstant whiner om hvor dårlig Carroll er, og hvor mye bedre Leon Best er.

Har ikke nevnt Carroll på lenge jeg, se forrige side, det er Smågal som gjør det. At vi skryter av Leon Best og eget lag er ikke rart, da Best har gjort det jævla bra. Ser også Necro2 nevner her i tråden at Carroll er en klassespiss om han brukes riktig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og, vi nevnte dette om Carroll, klassespiss og å brukes riktig LENGE FØR vi begynte å nevne Leon Best, da det er først nå i det siste at han har vist seg frem.

Det som skjedde i dag/går, derimot, er at jeg nevner at Bellamy burde foretrekkes forran Carroll i dag. Da ble Hyperio butthurt med en gang. Men hva er greia? Jo, Liverpool var DRITT helt til Bellamy kom inn, først da skjedde det gode greier med laget. Det er en grunn til at han spilte 20-25(?) minutter og lett ble banenes beste i mine øyne. Og det er absiolutt ingenting å gråte over, det er rett og slett sannheten.

Lenke til kommentar

Spør du meg var ikke Carroll særlig god i dag. Men jeg gir ikke han alt skylda. For all del, han jobbet som en norsk jordbærplukkere i 50 minutter før han var god i noen minutter igjen, også ble borte. Men hva i alle dager er vitsen med PLs beste hodespiller om han ikke skal få noe å jobbe med? Det er DET som er greia. Sånn Liverpool spiller er faktisk Bellamy Carroll overlegen. Alle som har sett Carroll spille, og spesielt i fjor, vet at det oser klasse av gutten. Problemet er at han har 85% av styrkene sine i lufta, og når han da ikke får de ballene og jobba med så ender han opp med å suge lut. Liverpool burde bestemme seg: spilte mye langt og høyt = Carroll

Spille masse fin og kjapp ball etter bakken: Bellamy.

Enhver person kan se dette.

Edit: Har drukket en del, så det kan hende innlegget er meget, meger uoversiktlig, rotete og meningsløst. Beklager dette. :tease:

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Det som skjedde i dag/går, derimot, er at jeg nevner at Bellamy burde foretrekkes forran Carroll i dag. Da ble Hyperio butthurt med en gang. Men hva er greia? Jo, Liverpool var DRITT helt til Bellamy kom inn, først da skjedde det gode greier med laget. Det er en grunn til at han spilte 20-25(?) minutter og lett ble banenes beste i mine øyne. Og det er absiolutt ingenting å gråte over, det er rett og slett sannheten.

Bellamy er hentet som en backupspiss til Liverpool. Han er 10 år eldre enn Carroll og har på sikt ikke noen framtid i klubben. Han er ikke en spiss det skal satses på og bygges rundt. I stedet er han backup/benkesliter/game changer/skadevikar. Carroll er spissen, sammen med Suarez, som det satses på i Dalglishs nye Liverpool-prosjekt. Det er han som er en del av det nye Liverpool med en del unge spillere som sammen nå forhåpentligvis utvikler seg til å bli en reell ligavinner om noen sesonger.

Den sesongen vi er inne i nå må sees på som et prøveprosjekt og vi vil sannsynligvis ikke innfri helt på toppen ennå. Derfor godtar jeg blant annet at ikke alle de nye blir noen instant hit. Ja, Bellamy vil nok sannsynligvis per nå spille bedre enn Carroll fra start. Men det er ikke slik det prioriteres. Det prioriteres å matche Carroll, kanskje til og med avgjøre med han på banen, og så hvis det går i mot sette inn en kar som Bellamy.

Det var ikke meningen å være skarp til deg i tidligere innlegg, men man blir bare lei av det evige maset. Jeg er også glad for at vi prioriterer langsiktig, noe ikke alle ser ut til å forstå.

Lenke til kommentar

Hvem har sagt vi har blitt snytt hver kamp? Jeg snakket om dømmingen generelt i år, siden vi kom inn på dommeren i Wolves - Newcastle.

Høres ut, ikke direkte sier det. Iallefall ikke her inne :) Men må innrømme at jeg la mest vekt på posten av Leo_Khenir, der han sier det er digg at kontroversielle avgjørelser endelig går deres vei.

Lenke til kommentar

Jeg skal innrømme at det var særlig straffen til Stoke, tilbakespillet mot Bolton som ble oversett, samt det gule kortet til Sunderland som skulle vært rødt jeg tenkte på. Det er kanskje de tre største avgjørelsene så langt i år.

Jeg er vel en av dem som ikke klagde på dommeren mot Spurs. Vi ble utspilt, ble sinte og fikk fortjente gule/røde kort. Horribel kamp av oss, og jeg håper Kenny lånte hårføneren til SAF etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...