Gå til innhold

Everton - Liverpool 01.10.11 kl: 13:45.


Gjest Slettet-w7DZlO15

  

29 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Everton vinner.
      6
    • Liverpool vinner.
      18
    • Uavgjort.
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig! Vi vinner på en dårlig dag, og har endelig litt medvind med dommerne. Er fortsatt endel å ta tak i offensivt(*HOST*carroll*HARK*), men vi vinner en viktig kamp rett før en lang pause.

 

Noen som vet hvor man kan se pasningsstatistikk etc fra kampen, evt når? :)

 

red: "Unconfirmed reports suggest Bill Kenwright was on his hands and knees picking up all of the coins thrown at Craig Bellamy."

Endret av edge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det med Carroll er samme problemet vi hadde med Crouch. Forventer at han kan spille bra ved bakken. Noe som ikke er styrken hans i det hele tatt.

Han har sine mangler. Ikke spesielt hurtig og dribblesterk den mannen.

Brukes han riktig derimot, blir det bedre.(eks. wolveskampen)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Det med Carroll er samme problemet vi hadde med Crouch. Forventer at han kan spille bra ved bakken. Noe som ikke er styrken hans i det hele tatt.

Han har sine mangler. Ikke spesielt hurtig og dribblesterk den mannen.

Brukes han riktig derimot, blir det bedre.(eks. wolveskampen)

 

Noe både jeg og den andre Necroen har sagt ved flere anledninger, men da begynner Liverpoolfansen å kjefte på oss fordi vi ikke har peiling osv.

 

Men faktum er at Carroll er en klassespiss om han brukes riktig. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Deilig med 3 poeng i derbyet - ekstremt viktig før landslagspausen og det viktige derbyet som kommer neste helg.

 

Når det gjelder utvisningen til Rodwell, tror jeg kanskje at jeg har forklaringen. Legg merke til hvor Atkinson er plassert - han står rett bak Rodwell. Jeg tror derfor at det for Atkinson ser ut som Rodwell hopper inn i Suarez med strake føtter og knotter, og at overkroppen til Rodwell er i veien, slik at dommeren faktisk ikke ser at Rodwell faktisk trekker seg litt og feller Suarez med legg mot legg.

 

Det er den eneste logiske forklaringen jeg kan gi.

 

Sånn ellers, jevnt over dårlig over hele linja, ble mye bedre så snart Stevie og Bellamy kom på. Merker virkelig at vi har savnet krempasningene til Stevie G, og mot ManUtd bør vi virkelig starte med Kuyt - Lucas - Gerrard - Downing på midten. Carroll var frisk mot Wolves, men tilbake i slappheta i dag. Mulig han bør hvile til fordel for Bellamy også, men tror nok Kenny vil ha luftstyrken til Carroll mot et skadeplaget og ute-av-form ManU-forsvar.

 

Uansett - sykt digg med 3p og clean sheet i dag :D

 

Edit: Forresten litt digg at kontroversielle dommeravgjørelser for en gangs skyld går VÅR vei, og ikke motstanderens vei. Rødt kort til motstander i derby tar jeg i mot med åpne armer, selv om jeg er helt enig i at det var gult at best, men som jeg forklarer over tror jeg nok Atkinson kan "skylde på" vinkelen fra der han stod.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

paul_tomkins Paul Tomkins

Think before today Gerrard, Suarez and Carroll played just 15 mins together. In last 15 mins together the Reds have scored 2 goals

 

Tenkte faktisk over det før jeg kom over denne tweeten. Forrige gang de tre var på banen samtidig var mot Man Utd i mars. Gleder meg til å se mer av trioen fremover.

Lenke til kommentar
En kam hvor jeg håper at dommeren er god begge veier, og ikke bevisst hjelper det ene laget.

So much for that hope ...

 

Som sagt på 48 forskjelige forum: Wolves er jævlig uheldige, og blir dømt nord og ned. Elendig dommer, noe som gjør at seieren får en stor bismak. Ikke like deilig å vinne pga. dommeren som pga. løaget, gitt.

 

Elendig.

Lenke til kommentar

Nei, det har vært nok av dårlig dømming denne sesongen.

 

-------

 

De tre må hvert fall spille mot Utd. Jeg tipper det blir

 

Kuyt - Lucas - Gerrard - Downing

Suarez - Carroll

 

Kan også tenkes at Kenny vil safe og setter ut Carroll for Adam for å få ekstra mannskraft på midtbanen, men håper ikke det. Selv om han sucket i første omgang er det en annen dimensjon å spille på kontra Suarez, så jeg tipper Kenny vil ha den hodestyrken med - i begge bokser. Synd at det ikke er plass til Bellamy fra start her, jeg tviler sterkt på det. Men neste kamp igjen fortjener han en startplass, men enn så lenge gjør han jokerrollen bra. Downing må forresten heve seg, eller så er Bellamy et soleklart førstevalg på vingen snart.

Lenke til kommentar

Enig med Hewitt. Dommerene i PL som helhet er altfor dårlig og det var de i fjor også. På tide at de må stå skolerett å snakke for seg i pressen etter kamper imo. Walton snøyt oss mot Stoke forrige helg og selv om dommeren i dagens match ikke dømte i favør noen av lagene, så var han helt jævlig. Billig frispark her og der, mens voldtekter fikk gå fri. At Rodwell ble utvist i dag og at Wolves ble snytt for et mål er slettes ikke overraskende, slike feil skjer hver uke. Syntes det er sykt at det så lite fokus på dommerene som det er egentlig. Så forbannavanskelig kan det ikke være å dømme når Sian Massey gjør en femti ganger så god jobb.

 

Gruer meg til hjemmedømminga på Anfield om 2uker, rett å slett fordi dommeren kommer til å være for svak til å stå i mot. Tipper Suarez diver til seg 90 frispark og ei straffe.

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Wolves ble snytt for et mål er slettes ikke overraskende, slike feil skjer hver uke.

 

Selvfølgelig. Målet kan til en viss grad "forsvares", men straffa de skulle hatt kan ikke forsvares på noen som helst måte. Dette skjer 20 cm innenfor 16. meteren, og at dommeren kan dømme frispark på den, er helt ufattelig. Ikke like ille som Rodwell-situasjonen, langt ifra. Men det er fortsatt drøyt som faen. Dette er noe enhver dommer skal se, være det tippeligaen, bundesligaen eller PL. Soleklart på alle mulige måter.

Lenke til kommentar

Noe både jeg og den andre Necroen har sagt ved flere anledninger, men da begynner Liverpoolfansen å kjefte på oss fordi vi ikke har peiling osv.

 

Men faktum er at Carroll er en klassespiss om han brukes riktig. Enkelt og greit.

 

Det kjeftes ikke fordi dere ikke har peiling. Det kjeftes fordi dere konstant whiner om hvor dårlig Carroll er, og hvor mye bedre Leon Best er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...