Mr. Sandåker Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Min lillebror brukte datamaskinen her om dagen, og fikk gjort noe med datan sånn at alle knapper på tastaturet skriver dobbelt. Uansett hvilken knapp det er. Tastaturet er en månede gammelt, og har funket fett frem til det skjedde. Ingenting søl eller noen knapper som henger fast eller noe. Noen som kan fortelle meg hva jeg må gjøre for å få det tilbake til normalt? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har du prøvd å gå til Keyboard settings (kontrollpanel) og dra repeat delay slideren til long? Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 nopp, kan prøve det. Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Viste seg at tastaturet hadde instalert seg 2 ganger, måtte bare slette den ene av de to som var instalert. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Såpass ja. Da setter jeg "Løst" da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå