Delvis Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 For ørtende gang prøver jeg slutte. Har holdt meg i 2 dager og blir snart gal. Sprekken er veldig nær nå. Tok sovepille i går, og må sikkert igjen nå. Det som er så idiotisk, er at jeg hadde klart holdt meg i 3-4 år og syntes det gikk veldig fint. Skulle aldri begynne igjen. Men typisk så sprakk det igjen en fuktig helg for et år siden. Røyker ikke mye da. Under to 20 pk på en uke. Kanskje like godt gi pokker og ta sjansen? Hvor farlig er det egentlig? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har lite peiling på fakta og sånt rundt hvor farlig det faktisk og egentlig er, men har selv opplevd å miste noen i nær familie på grunn av røyk. Tanten min fikk lungekreft som var temmelig aggressiv og jævlig og den siste måneden hennes var temmelig grusom. Hun måtte til slutt gi tapt for det hele og det var liten tvil om at det var den konstante røykinga (gjennom mer eller mindre hele livet) som var grunnen. Etter hun fikk diagnosen sluttet hun på dagen, men det var too little too late. Trist nok så røyker onkelen min den dag i dag enda mer på grunn av alt stresset og tapet han opplevde da hun døde. Hold ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 5-6 røyk om dagen er vel ikke så farlig. Men det er farligere enn å ikke røyke. Det største problemet jeg ser med røyk er at det lukter dritt, derfor jeg slutta. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Tenk på hvor stygg du blir seendes ut etter flere tiår med røyking. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Problemet med røyk er at det er vanskelig å holde det på en 4-5 om dagen. "Mye vil ha mer". Ikke glem at alle har starta som fetsrøykere. Dessuten er det i lengden lettere å ikke røyke kontra å bare røyke litt. Bedre for helsen har jeg også hørt at det er Selvopplevs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå