Gå til innhold

Sitter med en applikasjonsidé, what to do?

kong_gabby

Anbefalte innlegg

Jeg har en idé som jeg mener er god, og jeg ville lastet den ned selv hvis den fantes. Kanskje finnes noe lignende også for alt jeg vet, men jeg vil se om det her er en idé som kan være verdt å utvikle.

Problemet er bare at jeg ikke vet noe om å utvikle applikasjoner, jeg er ikke spesielt kreativ osv. Derfor måtte jeg isåfall alliert meg med en utvikler som ser potensiale i applikasjonen.

Er det her en dødfødt tanke, eller er det realistisk å få med meg en utvikler på det her (uten at dere vet hva app'en går ut på)?

Hvem burde jeg isåfall kontakte? Hadde jo vært greit å få den ut til både Android og iOS om mulig. Hvor mye burde jeg ha tatt for idéen hvis utvikleren sitter med det meste av arbeidet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har blitt kontaktet av noen utviklere nå (dere får svar etter hvert). Er det noe jeg burde tenke på for å sikre meg at idéen ikke bare blir stjålet og jeg sitter tomhendt tilbake? Forutsatt at det her er noe av verdi :p

Og hvor viktig er det hvem som utvikler applikasjonen? Ser at det er noen utviklere som ikke har fått noen særlig respons på applikasjonene de har utviklet. Få vurderinger i hvert fall, hvor ser jeg antall nedlastinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...